-
Ezek lesznek a 2025-ös hosszúhétvégék - két ünnep is szombatra esik majd
Öt alkalommal örülhetünk hosszú hétvégéknek 2025-ben, ugyanakkor lesz több olyan ünnepünk, amely szombatra esik. Áthelyezett munkanapokra háromszor kell számítani, egy alkalommal tavasszal, egyszer ősszel, egyszer pedig télen.
2025.01.01. -
Már megvásárolhatók a matricák
Már megvásárolhatók a 2025-re érvényes országos és vármegyei autópálya-matricák – közölte a Nemzeti Útdíjfizetési Szolgáltató Zrt.
2024.12.30. -
Ütemes menetrend
Új menetrend szerint közlekednek az autóbuszjáratok Székesfehérvár és Tatabánya között. Az autóbuszok ezentúl több, az útvonalon található fontosabb megállóhelyen megállnak, a két város közötti utat pedig jellemzően 1 óra 20 perc alatt teszik meg.
2024.12.14. -
Hétvégi vásárlás adományozással
Vasárnapig tart az év legnagyobb élelmiszergyűjtő akciója a Magyar Élelmiszerbank Egyesület szervezésében. Az ország 154 településén 365 áruházban összesen 6500 önkéntes gyűjti majd az adományokat. Székesfehérváron nyolc helyszínen, a kasszák melletti gyűjtőpontokon az Élelmiszerbank zöld mellényt viselő önkéntesei köszönettel fogadják a hűtést nem igénylő, tartós élelmiszereket, édességeket.
2024.11.16.
Felmondott a legnagyobb letöltőknek a T-Online
Hatvan napos felmondási határidővel felbontotta előfizetői szerződését a T-Online annak az ötven ügyfelének, akik szélsőségesen sokat, havonta akár 150-250 gigabájtott töltöttek le. Annak ellenére tette ezt, hogy az ügyfelek korlátlan előfizetéssel rendelkeztek. A cég arra hivatkozik, hogy a letöltők havonta többmilliós veszteséget okoztak neki.
Hatvan napos felmondási határidővel felbontotta előfizetői szerződését a T-Online annak az ötven ügyfelének, akik szélsőségesen sokat, havonta akár 150-250 gigabájtott töltöttek le. Annak ellenére tette ezt, hogy az ügyfelek korlátlan előfizetéssel rendelkeztek. A cég arra hivatkozik, hogy a letöltők havonta többmilliós veszteséget okoztak neki.
"Tisztelt Ügyfelünk! Ezúton tájékoztatom, hogy a T-Online Magyarország Rt. az Ön xxxxxxx ügyfélszámú ADSL Otthon előfizetői szerződését az Internet Hozzáférési Szolgáltatásra vonatkozó Általános Szerződési Feltételei 11.2.1 pontja alapján 60 napos felmondási idővel a mai nappal gazdaságossági okokra hivatkozva felmondja" - posztolta a Tékozló Homár azt a levelet, melyet egy olvasónak küldött a T-Online.
Az előfizető betelefonált az ügyfélszolgálatra, ahol közölték: a felmondás oka, hogy több mint tízszeresét töltötte le a "normális"-nak. Az ügyfél kifogásolta, hogy a korlátlan sávszélesség korlátozásának sem az Általános Szerződési Feltételekben, sem szerződésükben nincs nyoma, illetve hogy semmiféle figyelmezetést nem kapott "extrém" internethasználatára vonatkozóan, és nincs is semmiféle hivatalos információ, ami alapján tartani tudta volna magát a "normális" adatforgalomhoz.
Pluszköltséget okoznak
Lapunk megkereste az ügyben Simó Györgyöt, a T-Online vezérigazgatóját, aki elmondta: ötven embernek mondták föl a szerződését a csaknem kétszázezer előfizetőjükből, azoknak, akik a legextrémebb forgalmat generálták, és havonta akár 150-250 gigabájtot is letöltöttek.
A szerződés felmondása nem valamiféle "büntetés" a nagy forgalomért, nincs arról szó, hogy ezek az ügyfelek megsértették volna a szolgáltatóval kötött szerződést, a lépésre egyszerűen azért került sor, mert ez a néhány ügyfél sokmilliós veszteséget generált havonta a vállalatnak, mondta Simó György. "Minden polgárjogi szerződésben szerepel a rendes felmondás fogalma, a cég ebben az esetben ezzel a jogával élt" - közölte. Az ügyfelek még hatvan napig kapják a szolgáltatást, ahogy az a szerződési feltételekben szerepel, tette hozzá.
"Gazdasági társaságként abban vagyunk érdekeltek, hogy ügyfeleket szerezzünk, nem abban, hogy felmondjunk nekik, ezért nyilván csak végső esetben nyúlunk ilyen eszközökhöz" - mondta Simó György. A vezérigazgató magyarázata szerint azért képződik veszteség a nagy forgalmú ügyfelek miatt, mert a szolgáltató a nagykereskedelemben forgalomkorlátos elszámolás alapján veszi a csomagokat, melyek átlagos, havi 3 gigabájtos forgalomra vannak optimalizálva, és az áruk is eszerint van megállapítva. Azok, akik szélsőségesen sokat töltenek, ezért jelentős pluszköltséget okoznak a vállalatnak, amit végső soron a többi előfizetővel kellene megfizettetni, mondta Simó György, ehelyett választották inkább ezt a megoldást.