Felújított és korszerűsített számlázási és pénzügyi ügyfélszolgálat Székesfehérváron a Fejérvíznél

 Új, tágas térben fogadja székesfehérvári ügyfeleit az ügyfélszolgálati iroda, ahol egyablakos ügyintézést vezettek be. A munkát ügyfélhívó rendszer segíti, melyre elsősorban a számlázási csúcsidőszakokban van szükség. A bejutás akadálymentesített, a bejárati lépcsőnél emelőszerkezet fogadja a kerekesszékkel érkezőket. A cég amellett, hogy ilyen módon biztosítja a személyes elérhetőségek lehetőségét, működteti elektronikus ügyfélszolgálatát is, a www. fejerviz.hu honlapon keresztül, ahol a fogyasztóváltozáson kívül minden elintézhető.
2008.07.02. 12:06 |
Új, tágas térben fogadja székesfehérvári ügyfeleit az ügyfélszolgálati iroda, ahol egyablakos ügyintézést vezettek be. A munkát ügyfélhívó rendszer segíti, melyre elsősorban a számlázási csúcsidőszakokban van szükség. A bejutás akadálymentesített, a bejárati lépcsőnél emelőszerkezet fogadja a kerekesszékkel érkezőket.


A cég amellett, hogy ilyen módon biztosítja a személyes elérhetőségek lehetőségét, működteti elektronikus ügyfélszolgálatát is, a www. fejerviz.hu honlapon keresztül, ahol a fogyasztóváltozáson,  a pénz be- és kifizetésen kívül minden elintézhető. A vízmű biztosítani szeretné, hogy mindenki azt az elérési formát választhassa, amit a legszimpatikusabbnak tart. Ebbe bele tartozik természetesen a telefonos és levelezéses ügyintézés is, de magukra nézve nem tartják szerencsésnek a call-centerek néha idegtépő és személytelen működését.

A FEJÉRVÍZNÉL hat ügyfélszolgálati irodát kereshetnek fel ügyes-bajos dolgaikkal a fogyasztók. A legnagyobb forgalmú ezek közül a most felújított, mely mellett külön műszaki ügyfélszolgálati iroda is működik.

Mindez számokban: a FEJÉRVIZET tavaly 40 ezer ügyfél kereste fel, ebből 23 ezer személyes, 14 ezer telefonos megkeresés volt, a maradék levélben, vagy e-mail-ben érkezett. A személyes megkeresésekből 10 ezer a székesfehérvári Számlázási és pénzügyi, 5 ezer a Műszaki ügyfélszolgálati irodára jutott, a többi a négy másik, üzemmérnökségi ügyfélszolgálati helyen nyert elintézést. 

Az ügyfélmegkeresések között a megalapozott reklamáció nem éri el az egy százalékot. A jellemző ügycsoportok:

adatbejelentés, adatváltozás, kérelmek: 41 %; ügyféltájékoztatás: 31%; műszaki ügyek: 20%; egyéb tevékenység: 5%; összes reklamáció (megalapozott és megalapozatlan): 3%.

A tavaly kiküldött egymillió háromszázezer vízdíjszámlából 737 db volt kifogásolható, melyből a most felújított székesfehérvári irodához mindössze 59 db tartozott.

A cég filozófiája szerint minőségi szolgáltatás csak akkor nyújtható, ha ennek főszereplője a fogyasztó, aki megfelelően tájékozott, és a lehető legkönnyebben megteheti saját lépését ügyeinek rendezésére. Ezt szolgálják az ügyfélszolgálati irodák, a honlap az elektronikus ügyintézéssel, és – az elsődlegesen fontos jó színvonalú víz és csatornaszolgáltatás hátterében – ezt biztosítja a 2002 óta működő (az ISO 9001 és 14001 sz. szabványon alapuló) Integrált Irányítási Rendszer, valamint a 2006 óta bevezetett SAP – ISU számlázás i rendszer is.
 

Közélet

  1. Szedreskerti lakossági fórum

    Kedden este a Vörösmarty Mihály Általános Iskolában tartottak lakossági fórumot a Szedreskerti lakónegyedben élőknek, ahol dr. Kovács Zsoltné és Szontaghné Kovács Erika önkormányzati képviselők várták a lakókat. Szó volt arról, hogy mi lesz a sorsa a volt Szedreskerti bölcsőde épületének, a buszközlekedésről, az új parkolók építéséről és arról is, hogy jövőre "épül" egy olyan része a Kríziskezelőnek, ahova akár ittasan is bemehetnek a hajléktalanok.

    2024.11.26.
  2. Van kiút a bántalmazásból!

    Az Alba Bástya Család- és Gyermekjóléti Központ, valamint a Székesfehérvári Kríziskezelő Központ szervezésében tartottak a gyermekekkel foglalkozó szakemberek számára konferenciát kedden. Az érdeklődők nagy száma mutatja, valós problémáról van szó, amelynek kezelésében a jelzőrendszer résztvevőinek folyamatos kommunikációja nagyon sokat segíthet.

    2024.11.26.
  3. A digitális világ veszélyei

    Az okostelefon függőség veszélyire hívja fel a diákok figyelmét az iGenerációért Egyesület. Az előadássorozatot az Arconic Alapítványa is támogatja. A vállalás szerint összesen 8 iskolában 70 előadást kell teljesíteniük az egyesüket tagjainak.

    2024.11.26.
  4. Átadták az ösztöndíjakat

    A Városháza Dísztermében rendezett ünnepség keretében adták át az Alba Regia tanulmányi ösztöndíjakat. Ebben a tanulmányi félévben összesen 58 fiatal tanulmányait támogatja Székesfehérvár Önkormányzata.

    2024.11.25.