Fontosak az online hírek a felsővezetőknek 

 A Wall Street Journal (WSJ) Online felmérése szerint az amerikai vezetők 99 százaléka használja az Internetet munkahelyén. A Harris Interactive által lebonyolított WSJ kutatásból az derült ki, hogy majd minden, nagy cégnél alkalmazott felsővezető használja az Internetet, s a világhálón megtalálható üzleti híreket, információkat alapvető forrásnak tekintik.

2004.05.26. 09:50 |

 A Wall Street Journal (WSJ) Online felmérése szerint az amerikai vezetők 99 százaléka használja az Internetet munkahelyén. A Harris Interactive által lebonyolított WSJ kutatásból az derült ki, hogy majd minden, nagy cégnél alkalmazott felsővezető használja az Internetet, s a világhálón megtalálható üzleti híreket, információkat alapvető forrásnak tekintik.

 A Boardroom Connections címet viselő felmérés 2000-ben látott először napvilágot, s a vállalati vezetők Internet-használati szokásait méri fel.

 A mostani felmérés szerint az amerikai felsővezetők 99 százaléka használja az Internetet munkahelyén, s 97 százalék rendelkezik otthoni eléréssel is. Átlagosan heti 13,4 órát töltenek a világhálón, napi lebontásban pedig átlagosan majd 2 órát. A leggyakoribb ok az internetezésre az üzleti hírek olvasása volt, amelyet 95 százalék említett válaszában. 77 százalék mondta azt, hogy otthon is szélessávú eléréssel rendelkezik.

 Ami az internetes vásárlást illeti, 83 százalék említette a repülőjegyeket, 82 százalék a könyveket, míg 78 százalék a szállásfoglalást.