Gondnoksági adminisztrációs munkatárs - Polgármesteri Hivatal

2024.11.11. |

ÁLLÁSHIRDETÉS


Székesfehérvár Megyei Jogú Város Polgármesteri Hivatala gondnoksági adminisztrációs feladatok ellátására munkatársat keres.

Elvárások:

  • magyar állampolgárság, büntetlen előélet, cselekvőképesség, ne álljon foglalkozás gyakorlásától eltiltás hatálya alatt,
  • érettségi,
  • precizitás, szervező és rendszerező képesség, önállóság.

Előnyt jelenthet a költségvetési szervnél szerzett szakmai tapasztalat.

Benyújtandó iratok:

  • szakmai életrajz, amely tartalmazza a korábbi jogviszonyok időtartamát, a betöltött munkakört,
  • megszerzett végzettség, képzettség pontos megnevezése, megszerzés ideje, tanúsító okirat száma, oktatási intézmény megnevezése.
    Az eredeti okirat állásinterjú, alkalmazás esetén bemutatandó.
  • nyilatkozat, hogy az álláshirdetésekkel kapcsolatos adatvédelmi tájékoztatóban foglaltakat megismerte és elfogadta.

Alkalmazás a közszolgálati tisztviselőkről szóló 2011. évi CXCIX. törvény szerint 6 hónap próbaidő kikötésével.

Az álláshirdetésekkel kapcsolatos adatvédelmi tájékoztató elérhető: https://www.szekesfehervar.hu/adatvedelem

Jelentkezési határidő: folyamatos - végső határidő 2024. november 30.

Jelentkezés benyújtásának módja: kizárólag elektronikus úton a szemelyugy@pmhiv.szekesfehervar.hu email címre, az email tárgyában „Gondnokság” megjelöléssel.


Székesfehérvár Megyei Jogú Város
Címzetes Főjegyzője