-
Van kiút a bántalmazásból!
Az Alba Bástya Család- és Gyermekjóléti Központ, valamint a Székesfehérvári Kríziskezelő Központ szervezésében tartottak a gyermekekkel foglalkozó szakemberek számára konferenciát kedden. Az érdeklődők nagy száma mutatja, valós problémáról van szó, amelynek kezelésében a jelzőrendszer résztvevőinek folyamatos kommunikációja nagyon sokat segíthet.
2024.11.26. -
A magyar közoktatásról
A magyar közoktatás helyzetképe és jövője, a Kárpát-medencében élő diákok érdekképviselete és a határon túli magyar nyelvű oktatás helyzetképe is szerepel a Nemzeti Ifjúsági Tanács PRIME (Promoting and Improving Existing Methods of Youth Participation) Projektjéhez kapcsolódó zárókonferencia témái között november 28-án.
2024.11.26. -
A digitális világ veszélyei
Az okostelefon függőség veszélyire hívja fel a diákok figyelmét az iGenerációért Egyesület. Az előadássorozatot az Arconic Alapítványa is támogatja. A vállalás szerint összesen 8 iskolában 70 előadást kell teljesíteniük az egyesüket tagjainak.
2024.11.26. -
Átadták az ösztöndíjakat
A Városháza Dísztermében rendezett ünnepség keretében adták át az Alba Regia tanulmányi ösztöndíjakat. Ebben a tanulmányi félévben összesen 58 fiatal tanulmányait támogatja Székesfehérvár Önkormányzata.
2024.11.25.
Hetek óta akadozik az áramszolgáltatás Felsővárosban - folytatás
Hetek óta szakadozik az áramszolgáltatás Székesfehérváron a Felsővárosban. Karácsony óta naponta több órán keresztül kénytelenek elviselni az ottlakók, hogy az áramszolgáltató képtelen biztosítani a folyamatos áramellátást. A Felsővárosban több helyen a fűtést sem tudják üzemeltetni az áramkimaradások miatt. Megkeresésünkre hétfőn közleményben értesített a társaság, hogy tavasz elején elvégzik a hálózaton azokat a fejlesztéseket, amivel nem lesz napi rendszerességgel több órás áramszünet a városrészben. A cikkben a társaság részletes közleményét is olvashatja!
2008.01.14. 17:53 |
Hetek óta szakadozik az áramszolgáltatás Székesfehérváron a Felsővárosban. Karácsony óta naponta több órán keresztül kénytelenek elviselni az ottlakók, hogy az áramszolgáltató képtelen biztosítani a folyamatos áramellátást. Az E-on hibabejelentője elmondta, hogy a társaságnak nincs elegendő pénze ahhoz, hogy olyan fejlesztéseket eszközöljön Székesfehérváron, amivel a folyamatos áramszolgáltatást a város egész területén biztosíthatá. A Felsővárosban több helyen a fűtést sem tudják üzemeltetni az áramkimaradások miatt.
Az E.on honlapján a tervezett áramszünetek menüpont alatt sem jelzik a problémát. Szerkesztőségünkbe több olvasónk küldött e-mailt a problémával kapcsolatban, hogy elektromos berendezéseik mentek tönkre a szakadozó szolgáltatás miatt. Pénteken délután az E-on győri központjában már nem lehetett senkit sem elérni a 96/521-000-ás telefonszámon, a 06/40/220-220 hétvégén nem működik, a hibabejelentő 06/40 330-330-on pedig közölték, hogy tudnak a hibáról...
Az alábbiakban szerkesztőségünk és a szolgáltató között folyt levelezést olvashatja:
2008.01.14-i levelünk a szolgáltatóhoz:
"T. cím!
Karácsony óta szakadozik az áramszolgáltatás Székesfehérváron a Felsőváros több utcájában (Vajda sor, Gödör utca, Kecskeméti utca stb...). Szerkesztőségünkbe többen telefonáltak és küldtek e-mailt a problémával kapcsolatban. A rendszeres áramszünetek miatt több helyen a fűtést sem tudják üzemeltetni. Napi rendszerességgel több órán keresztül nincs áram a környéken.
A témával kapcsolatban a következő kérdéseket szeretnénk Székesfehérváron, személyesen feltenni a szolgáltató munkatársának:
Miért szakadozik az áramszolgáltatás?
Miért nem tudták Karácsony óta elhárítani a műszaki hibát?
Kaphatnak-e kártérítést azok a családok, akiknek kihűlt a házuk a fél napos áramszünet miatt és újra fel kellett fűteni a rendszert?
Mikorra áll helyre a szolgáltatás a Felsővárosban?
Számíthatnak-e további áramszünetekre a városrész lakói? "
2007.01.14-i válaszlevél a szolgáltatótól:
"Köszönjük társaságunkhoz küldött megkeresést, melyre lejebb olvashatóan megküldjük az E.ON Észak-dunántúli Áramszolgáltató Zrt. hivatalos tájékoztatását.
Annak ellenére, hogy Évek óta tervszerű hálózati fejlesztéseket végzünk a villamosenergia-szolgáltatás üzembiztosabbá tétele érdekében, sajnos - különösen szélsőséges időjárási körülmények esetén - e mellett is előfordulnak meghibásodások. Az említett időszakban tapasztalható jegesedés a hálózaton több esetben szigetelő törést, s így áramszünetet okozott. A hibákat a legtöbb esetben sikerült rövid idő alatt kijavítanunk, azonban sajnos volt néhány több órán tartó üzemszünet is.
Az elmúlt években tapasztalható, megnövekedett energiaigény biztosítása érdekében az említett városrészen (Felsőváros) a jelenlegi sugaras földkábeles kitáplálás új, dupla kábellel kerül kiváltásra, mely fejlesztésre előre láthatóan kora tavasszal kerül sor. A fejlesztés eredményeképpen a hálózat működésének üzembiztossága fokozódik.
Fogyasztóink, amennyiben úgy vélik, hogy az üzemszünettel összefüggésben káruk keletkezett, ezt ügyfélszolgálatunk (7602, Pécs, Pf. 197) felé, írásban kell jelezniük. A panaszok kivizsgálása után, ügyfeleinket írásban tájékoztatjuk azok eredményéről.
E.ON Észak-dunántúli Áramszolgáltató Zrt."
Tavasszal természetesen beszámolunk a társaság székesfehérvári hálózatfejlesztéséről.
Az E.on honlapján a tervezett áramszünetek menüpont alatt sem jelzik a problémát. Szerkesztőségünkbe több olvasónk küldött e-mailt a problémával kapcsolatban, hogy elektromos berendezéseik mentek tönkre a szakadozó szolgáltatás miatt. Pénteken délután az E-on győri központjában már nem lehetett senkit sem elérni a 96/521-000-ás telefonszámon, a 06/40/220-220 hétvégén nem működik, a hibabejelentő 06/40 330-330-on pedig közölték, hogy tudnak a hibáról...
Az alábbiakban szerkesztőségünk és a szolgáltató között folyt levelezést olvashatja:
2008.01.14-i levelünk a szolgáltatóhoz:
"T. cím!
Karácsony óta szakadozik az áramszolgáltatás Székesfehérváron a Felsőváros több utcájában (Vajda sor, Gödör utca, Kecskeméti utca stb...). Szerkesztőségünkbe többen telefonáltak és küldtek e-mailt a problémával kapcsolatban. A rendszeres áramszünetek miatt több helyen a fűtést sem tudják üzemeltetni. Napi rendszerességgel több órán keresztül nincs áram a környéken.
A témával kapcsolatban a következő kérdéseket szeretnénk Székesfehérváron, személyesen feltenni a szolgáltató munkatársának:
Miért szakadozik az áramszolgáltatás?
Miért nem tudták Karácsony óta elhárítani a műszaki hibát?
Kaphatnak-e kártérítést azok a családok, akiknek kihűlt a házuk a fél napos áramszünet miatt és újra fel kellett fűteni a rendszert?
Mikorra áll helyre a szolgáltatás a Felsővárosban?
Számíthatnak-e további áramszünetekre a városrész lakói? "
2007.01.14-i válaszlevél a szolgáltatótól:
"Köszönjük társaságunkhoz küldött megkeresést, melyre lejebb olvashatóan megküldjük az E.ON Észak-dunántúli Áramszolgáltató Zrt. hivatalos tájékoztatását.
Annak ellenére, hogy Évek óta tervszerű hálózati fejlesztéseket végzünk a villamosenergia-szolgáltatás üzembiztosabbá tétele érdekében, sajnos - különösen szélsőséges időjárási körülmények esetén - e mellett is előfordulnak meghibásodások. Az említett időszakban tapasztalható jegesedés a hálózaton több esetben szigetelő törést, s így áramszünetet okozott. A hibákat a legtöbb esetben sikerült rövid idő alatt kijavítanunk, azonban sajnos volt néhány több órán tartó üzemszünet is.
Az elmúlt években tapasztalható, megnövekedett energiaigény biztosítása érdekében az említett városrészen (Felsőváros) a jelenlegi sugaras földkábeles kitáplálás új, dupla kábellel kerül kiváltásra, mely fejlesztésre előre láthatóan kora tavasszal kerül sor. A fejlesztés eredményeképpen a hálózat működésének üzembiztossága fokozódik.
Fogyasztóink, amennyiben úgy vélik, hogy az üzemszünettel összefüggésben káruk keletkezett, ezt ügyfélszolgálatunk (7602, Pécs, Pf. 197) felé, írásban kell jelezniük. A panaszok kivizsgálása után, ügyfeleinket írásban tájékoztatjuk azok eredményéről.
E.ON Észak-dunántúli Áramszolgáltató Zrt."
Tavasszal természetesen beszámolunk a társaság székesfehérvári hálózatfejlesztéséről.