-
Hétvégi vásárlás adományozással
Vasárnapig tart az év legnagyobb élelmiszergyűjtő akciója a Magyar Élelmiszerbank Egyesület szervezésében. Az ország 154 településén 365 áruházban összesen 6500 önkéntes gyűjti majd az adományokat. Székesfehérváron nyolc helyszínen, a kasszák melletti gyűjtőpontokon az Élelmiszerbank zöld mellényt viselő önkéntesei köszönettel fogadják a hűtést nem igénylő, tartós élelmiszereket, édességeket.
2024.11.16. -
Nemzeti konzultáció a magyar érdekek mentén – részvételre kérik a lakosságot
A válságok korában élünk, egymás után vagy egymással egyidőben jelennek meg súlyos konfliktusok a világban. Ilyen helyzetben fontos a gazdasági semlegesség, valamint az, hogy egyetértési pontokat alakítsunk ki és közösen döntsünk a céljainkról – hívták fel a figyelmet Vargha Tamás és Törő Gábor országgyűlési képviselők közös székesfehérvári sajtótájékoztatójukon. A honatyák a nemzeti konzultáción való részvételre kérték a lakosságot.
2024.11.15. -
A Magyar Jelnyelv Napja
A magyar jelnyelvről és a magyar jelnyelv használatáról szóló 2009. évi CXXV. törvényt november 9-én fogadták el. E törvény megszületésének jelentőségét elismerve, e nap emlékére november 9. a magyar jelnyelv napja 2017 óta, a Siketek és Nagyothallók Országos Szövetségének kezdeményezése nyomán.
2024.11.09. -
Nemzeti gyásznap
November 4-én, a nemzeti gyásznapon, az 1956-os forradalom és szabadságharc elfojtásának, a szovjet csapatok egykori bevonulásának 68. évfordulóján országszerte megemlékeznek a forradalom áldozatairól. November 4-én, hétfőn 18.30-kor néma mécsesgyújtás és megemlékezés lesz az Országalmánál. A Nemzeti Gyásznapon az 1956-os forradalom és szabadságharc mártírjaira emlékezik Székesfehérvár.
2024.11.04.
Jövőre a vizeink lesznek a középpontban
A Magyar Turizmus Zrt. által meghirdetett „Nagy Ízutazás 2006” sikere és az idei „Zöldturizmus Éve” eddigi tapasztalatai igazolják, hogy termékalapú éves kampányokkal a belföldi lakosság könnyebben motiválható. Éppen ezért a Zrt. 2008-ban is folytatja a tematikus évad koncepcióját a belföldi kommunikációban, és a vizet állítja hazai marketingtevékenységének fókuszába. Külön figyelmet kapnak majd a kommunikációban az utóbbi években végbement/végbemenő fejlesztések, mint például a gyógy- és termálfürdők, a wellness-kínálat, vagy akár az újonnan nyílt kikötők, strandok.
2007.07.01. 08:07 |
A Magyar Turizmus Zrt. által meghirdetett „Nagy Ízutazás 2006” sikere és az idei „Zöldturizmus Éve” eddigi tapasztalatai igazolják, hogy termékalapú éves kampányokkal a belföldi lakosság könnyebben motiválható. Éppen ezért a Zrt. 2008-ban is folytatja a tematikus évad koncepcióját a belföldi kommunikációban, és a vizet állítja hazai marketingtevékenységének fókuszába.
Ennek jegyében jövő tavasszal és ősszel az egészségturisztikai kínálat népszerűsítésére, nyáron pedig a Magyarország élővizei által kínált lehetőségekre helyezik a hangsúlyt. Külön figyelmet kapnak majd a kommunikációban az utóbbi években végbement/végbemenő fejlesztések, mint például a gyógy- és termálfürdők, a wellness-kínálat, vagy akár az újonnan nyílt kikötők, strandok.
A jövő évi tematikus évet is saját, egységes arculat kíséri, és célja természetesen elsősorban a belföldi vendégek tartózkodási idejének meghosszabbítása, a vendégek és az általuk eltöltött vendégéjszakák számának növelése, s így a bevételek növelése. További célkitűzés, hogy az idei regionális pályázatok nyomán az elkövetkező években megvalósuló egészségturisztikai fejlesztésekre új keresletet ébresszen.
A Magyar Turizmus Zrt. azután döntött a következő év tematikájáról, hogy májusban – kérdőív segítségével – kikérte a turisztikai szolgáltatók, a szakmai szervezetek, az önkormányzatok, a Tourinform-irodák, az oktatási intézmények és a média képviselőinek véleményét a tematikus évadokra vonatkozóan. A lehetőséggel több száz turisztikai szakember élt.
A megkérdezést követően döntés született a 2009-es év tematikájáról is: a „Kulturális Turizmus Éve” kampányév célja Magyarország kulturális értékeinek, örökségének megismertetése és az erre épülő turizmus élénkítése lesz. A Zrt. a 2009-es kampányév témáját annak érdekében tartotta fontosnak már most kijelölni, hogy a turisztikai szolgáltatók és programgazdák mihamarabb elkezdhessék a felkészülést a csatlakozásra.
Ennek jegyében jövő tavasszal és ősszel az egészségturisztikai kínálat népszerűsítésére, nyáron pedig a Magyarország élővizei által kínált lehetőségekre helyezik a hangsúlyt. Külön figyelmet kapnak majd a kommunikációban az utóbbi években végbement/végbemenő fejlesztések, mint például a gyógy- és termálfürdők, a wellness-kínálat, vagy akár az újonnan nyílt kikötők, strandok.
A jövő évi tematikus évet is saját, egységes arculat kíséri, és célja természetesen elsősorban a belföldi vendégek tartózkodási idejének meghosszabbítása, a vendégek és az általuk eltöltött vendégéjszakák számának növelése, s így a bevételek növelése. További célkitűzés, hogy az idei regionális pályázatok nyomán az elkövetkező években megvalósuló egészségturisztikai fejlesztésekre új keresletet ébresszen.
A Magyar Turizmus Zrt. azután döntött a következő év tematikájáról, hogy májusban – kérdőív segítségével – kikérte a turisztikai szolgáltatók, a szakmai szervezetek, az önkormányzatok, a Tourinform-irodák, az oktatási intézmények és a média képviselőinek véleményét a tematikus évadokra vonatkozóan. A lehetőséggel több száz turisztikai szakember élt.
A megkérdezést követően döntés született a 2009-es év tematikájáról is: a „Kulturális Turizmus Éve” kampányév célja Magyarország kulturális értékeinek, örökségének megismertetése és az erre épülő turizmus élénkítése lesz. A Zrt. a 2009-es kampányév témáját annak érdekében tartotta fontosnak már most kijelölni, hogy a turisztikai szolgáltatók és programgazdák mihamarabb elkezdhessék a felkészülést a csatlakozásra.