-
Érkeznek a tankönyvek
Augusztus 1-jén megkezdődött mintegy 13 millió tankönyv kiszállítása az iskolákba. A köznevelésben és szakképzésben tanuló minden diák ingyenesen jut hozzá a tankönyvekhez
2024.08.02. -
Július 30-án indul a pótfelvételi
Akik a július 24-én nem jutnak be semelyik felsőoktatási intézménybe, július 30. és augusztus 7. között, a pótfelvételi eljárás keretében jelentkezhetnek egyetemre. A pótfelvételin az egyetemek általában önköltséges képzéseket hirdetnek meg, de az elmúlt évek tapasztalatai alapján akár néhány állami ösztöndíjas szakot, férőhelyet is lehet találni.
2024.07.29. -
1100 éve Európában
Az Európai Unió Tanácsának soros elnöksége jegyében 1100 éve Európában, 20 éve az unióban címmel országos kulturális programsorozat indul augusztusban Székesfehérváron. A programsorozat augusztus 10-én kezdődik a Székesfehérvári Királyi Napok programsorozattal együtt.
2024.07.20. -
Sorrendmódosítás a felvételin
Július 10-ig pótolhatták a felsőoktatásba felvételizők a még hiányzó dokumentumaikat az E-felvételi felületén, sorrendmódosításra azonban július 16-ig van még lehetőségük.
2024.07.16.
Jövőre a vizeink lesznek a középpontban
A Magyar Turizmus Zrt. által meghirdetett „Nagy Ízutazás 2006” sikere és az idei „Zöldturizmus Éve” eddigi tapasztalatai igazolják, hogy termékalapú éves kampányokkal a belföldi lakosság könnyebben motiválható. Éppen ezért a Zrt. 2008-ban is folytatja a tematikus évad koncepcióját a belföldi kommunikációban, és a vizet állítja hazai marketingtevékenységének fókuszába. Külön figyelmet kapnak majd a kommunikációban az utóbbi években végbement/végbemenő fejlesztések, mint például a gyógy- és termálfürdők, a wellness-kínálat, vagy akár az újonnan nyílt kikötők, strandok.
2007.07.01. 08:07 |
A Magyar Turizmus Zrt. által meghirdetett „Nagy Ízutazás 2006” sikere és az idei „Zöldturizmus Éve” eddigi tapasztalatai igazolják, hogy termékalapú éves kampányokkal a belföldi lakosság könnyebben motiválható. Éppen ezért a Zrt. 2008-ban is folytatja a tematikus évad koncepcióját a belföldi kommunikációban, és a vizet állítja hazai marketingtevékenységének fókuszába.
Ennek jegyében jövő tavasszal és ősszel az egészségturisztikai kínálat népszerűsítésére, nyáron pedig a Magyarország élővizei által kínált lehetőségekre helyezik a hangsúlyt. Külön figyelmet kapnak majd a kommunikációban az utóbbi években végbement/végbemenő fejlesztések, mint például a gyógy- és termálfürdők, a wellness-kínálat, vagy akár az újonnan nyílt kikötők, strandok.
A jövő évi tematikus évet is saját, egységes arculat kíséri, és célja természetesen elsősorban a belföldi vendégek tartózkodási idejének meghosszabbítása, a vendégek és az általuk eltöltött vendégéjszakák számának növelése, s így a bevételek növelése. További célkitűzés, hogy az idei regionális pályázatok nyomán az elkövetkező években megvalósuló egészségturisztikai fejlesztésekre új keresletet ébresszen.
A Magyar Turizmus Zrt. azután döntött a következő év tematikájáról, hogy májusban – kérdőív segítségével – kikérte a turisztikai szolgáltatók, a szakmai szervezetek, az önkormányzatok, a Tourinform-irodák, az oktatási intézmények és a média képviselőinek véleményét a tematikus évadokra vonatkozóan. A lehetőséggel több száz turisztikai szakember élt.
A megkérdezést követően döntés született a 2009-es év tematikájáról is: a „Kulturális Turizmus Éve” kampányév célja Magyarország kulturális értékeinek, örökségének megismertetése és az erre épülő turizmus élénkítése lesz. A Zrt. a 2009-es kampányév témáját annak érdekében tartotta fontosnak már most kijelölni, hogy a turisztikai szolgáltatók és programgazdák mihamarabb elkezdhessék a felkészülést a csatlakozásra.
Ennek jegyében jövő tavasszal és ősszel az egészségturisztikai kínálat népszerűsítésére, nyáron pedig a Magyarország élővizei által kínált lehetőségekre helyezik a hangsúlyt. Külön figyelmet kapnak majd a kommunikációban az utóbbi években végbement/végbemenő fejlesztések, mint például a gyógy- és termálfürdők, a wellness-kínálat, vagy akár az újonnan nyílt kikötők, strandok.
A jövő évi tematikus évet is saját, egységes arculat kíséri, és célja természetesen elsősorban a belföldi vendégek tartózkodási idejének meghosszabbítása, a vendégek és az általuk eltöltött vendégéjszakák számának növelése, s így a bevételek növelése. További célkitűzés, hogy az idei regionális pályázatok nyomán az elkövetkező években megvalósuló egészségturisztikai fejlesztésekre új keresletet ébresszen.
A Magyar Turizmus Zrt. azután döntött a következő év tematikájáról, hogy májusban – kérdőív segítségével – kikérte a turisztikai szolgáltatók, a szakmai szervezetek, az önkormányzatok, a Tourinform-irodák, az oktatási intézmények és a média képviselőinek véleményét a tematikus évadokra vonatkozóan. A lehetőséggel több száz turisztikai szakember élt.
A megkérdezést követően döntés született a 2009-es év tematikájáról is: a „Kulturális Turizmus Éve” kampányév célja Magyarország kulturális értékeinek, örökségének megismertetése és az erre épülő turizmus élénkítése lesz. A Zrt. a 2009-es kampányév témáját annak érdekében tartotta fontosnak már most kijelölni, hogy a turisztikai szolgáltatók és programgazdák mihamarabb elkezdhessék a felkészülést a csatlakozásra.