-
XVIII. Fejér vármegyei Prima Díj
A Vállalkozók és Munkáltatók Országos Szövetségének Fejér Vármegyei Szervezete tizennyolcadik alkalommal adta át a Fejér Vármegyei Prima díjakat, az elismeréseket idén is olyan személyek, illetve intézmények vehették át, akik a saját területükön maradandót alkottak. A Prima díjat idén Prof Dr. Györök György egyetemi tanár, Janota Zoltán tizenkilencszeres Ironman, Dr. Szekeres Ferenc szájsebész szakorvos és Dr. Gruiz Andrea gyermekorvos vehette át. Az ünnepség keretében adták át az idei "Év Vállalkozója" díjakat is.
2024.11.22. -
Openhouse iroda nyílt
Pénteken délelőtt ünnepélyes keretek között nyitották meg az Openhouse Ingatlan hálózat székesfehérvári franchise partnerének új irodáját a Távirda utca 39. szám alatt. A cég, amely bérleményből költözött saját tulajdonú ingatlanba, az elmúlt években piacvezető lett a városban és sikeresnek mondhatja magát mind a hitel-, mind pedig az ingatlan üzletágban.
2024.11.22. -
Hackaton győztesek
24 csapat jelentkezett az ország számos pontjáról az idei Harman Hackathon ötlet- és prototípusfejlesztő versenyre, amelynek döntőjében nyolc középiskolai és nyolc egyetemi csapat mérkőzött meg 24 óra alatt. A legjobb, a közlekedésben résztvevők biztonságát növelő műszaki eszközöket a székesfehérvári egyetemisták alkotta KÁVÉ és a pécsi középiskolások alkotta SLEEP készítette.
2024.11.16. -
3. Harman Hackathon
24 órája van a csapatoknak, hogy környezetére reagáló közlekedésbiztonsági eszközt találjanak ki és készítsék el a működő modelljét - elindult a 3. Harman Hackathon döntője. A nyolc egyetemi és nyolc középiskolai csapat a Sóstói Stadionban lázas munkával tölti majd az előttünk álló éjszakát, hogy szombaton bemutathassa a működő modellt, illetve a termék portfólióját a zsűri előtt.
2024.11.15.
Keresik a legtudatosabb vásárlókat az Alba Plazában is
Az Indotek Group az Alba Plazában is elindítja edukációs célú kampányát, amelynek keretében arra kívánja felhívni a látogatók figyelmét, hogy mind a saját, mind környezetük egészségét tartsák szem előtt a vásárlás során.
A kampány első hetében, május 29. és június 6. között a vásárlók körében az többezer egészségügyi maszkot osztanak szét.
A kezdeményezés másik alappillére a kampány teljes időszaka alatt – május 29. és június 14. között – zajló nyereményjáték: a vásárlók az egyes plázákhoz tartozó Facebook oldalakon megoszthatják társaikkal azokat az általuk hatékonyan alkalmazott, tudatos és racionális lépéseket, amelyeket betartva a vásárlás minden szempontból felelős formát ölthet, különösen a mostani időszakban. A játék időszakát követően a bevásárlóközpontok kiválasztják a leghasznosabb ötleteket, útmutatásokat, azok ötletgazdái pedig, mint a legtudatosabb vásárlók, értékes nyereményeket vihetnek haza.
„Az ingatlanpiac szereplőinek, valamint a vásárlóknak közös feladata, hogy a koronavírus-járvány miatt bevezetett intézkedések enyhítése nyomán megtalálják azokat a hosszú távon alkalmazható óvintézkedéseket, illetve kialakítsák azokat a vásárlási szokásokat, amelyek mentén a jövőben biztonságos módon látogathatók a bevásárlóközpontok. Egyes korlátozások még hosszabb ideig a mindennapjaink részét képezhetik, így meg kell tanulnunk ezekkel felelősségteljesen együtt élni” - mondta el Pintyőke Marcell, az Indotek Group marketing vezetője.
A koronavírus járvány magyarországi megjelenését követően a kereskedelmi ingatlanok, így a bevásárlóközpontok forgalmát tekintve is erőteljes visszaesés volt érzékelhető. A kritikus időszak az olyan, korábban is elterjedt, de kevésbé fókuszban lévő trendek előtérbe kerülésével járt, mint az e-kereskedelem, ugyanakkor a piac szereplőinek egyöntetű véleménye szerint az offline, személyes jelenléttel zajló vásárlás szerepe továbbra is megkérdőjelezhetetlen.
„Egyértelműen kijelenthető, hogy a koronavírus terjedése, illetve az annak lassítása érdekében bevezetett korlátozások egyik leglátványosabb velejárója a bevásárlóközpontok kiürülése volt, ugyanakkor meglátásunk szerint a plázák jellemző vásárlói rétege már várja, hogy ismét a hagyományos módon járhassa az üzleteket. Az ország vezető plázatulajdonosaként, kötelességünknek érezzük, hogy a vásárlóinkat edukáljuk és támogassuk annak érdekében, hogy biztonságos módon történjen meg a bevásárlóközpontokba történő visszaszokás” – tette hozzá a marketing vezető.