-
I. Alba Expo
Első ízben, hagyományteremtő szándékkal rendezték meg pénteken az ALBA EXPO építőipari szakkiállítást Székesfehérváron, az OTTI Manufactura Szárcsa utcai központjában. A szakmai találkozóra és bemutatóra az ország minden részéről és Fejér vármegyéből, Székesfehérvárról is érkeztek az építőiparban érdekelt vállalkozások.
2025.04.25. -
Geodéták találkozója
Huszonkilencedik alkalommal ad otthont az Óbudai Egyetem Alba Regia Kar Geoinformatikai Intézete a térinformatikusok, földügyi és ingatlanügyi szakemberek országos szakmai találkozójának, a GISopen-nek, amelynek szerdai megnyitóján részt vett V. Németh Zsolt államtitkár és dr. Cser-Palkovics András polgármester is.
2025.04.23. -
Új 300kWh töltőoszlop Fehérváron
Székesfehérvár mellett, az M7-es autópályán adta át 100. hazai elektromos autó töltőállomását a Shell, ami akár 300 kilowatt töltési sebességet is biztosít. A fizetés a töltőoszlopon elhelyezett bankkártyaterminál segítségével történik, de a töltés számos roaming partner szolgáltatói kártyájával is elindítható.
2025.04.18. -
Alba Expo 2025
Építőipari kiállítást szervez április 25-én, pénteken Székesfehérváron az Otti Manufactura. Az Alba Expon a pályaválasztás előtt álló és a szakoktatásban tanuló diákokat is várják, akiknek a workshopokon lehetősége nyílik arra is, hogy tapasztalatot és motivációt szerezzenek a szakma jeles képviselőitől, a kiállító gyártóktól, forgalmazóktól.
2025.04.17.
Keresik a legtudatosabb vásárlókat az Alba Plazában is

Az Indotek Group az Alba Plazában is elindítja edukációs célú kampányát, amelynek keretében arra kívánja felhívni a látogatók figyelmét, hogy mind a saját, mind környezetük egészségét tartsák szem előtt a vásárlás során.
A kampány első hetében, május 29. és június 6. között a vásárlók körében az többezer egészségügyi maszkot osztanak szét.
A kezdeményezés másik alappillére a kampány teljes időszaka alatt – május 29. és június 14. között – zajló nyereményjáték: a vásárlók az egyes plázákhoz tartozó Facebook oldalakon megoszthatják társaikkal azokat az általuk hatékonyan alkalmazott, tudatos és racionális lépéseket, amelyeket betartva a vásárlás minden szempontból felelős formát ölthet, különösen a mostani időszakban. A játék időszakát követően a bevásárlóközpontok kiválasztják a leghasznosabb ötleteket, útmutatásokat, azok ötletgazdái pedig, mint a legtudatosabb vásárlók, értékes nyereményeket vihetnek haza.
„Az ingatlanpiac szereplőinek, valamint a vásárlóknak közös feladata, hogy a koronavírus-járvány miatt bevezetett intézkedések enyhítése nyomán megtalálják azokat a hosszú távon alkalmazható óvintézkedéseket, illetve kialakítsák azokat a vásárlási szokásokat, amelyek mentén a jövőben biztonságos módon látogathatók a bevásárlóközpontok. Egyes korlátozások még hosszabb ideig a mindennapjaink részét képezhetik, így meg kell tanulnunk ezekkel felelősségteljesen együtt élni” - mondta el Pintyőke Marcell, az Indotek Group marketing vezetője.
A koronavírus járvány magyarországi megjelenését követően a kereskedelmi ingatlanok, így a bevásárlóközpontok forgalmát tekintve is erőteljes visszaesés volt érzékelhető. A kritikus időszak az olyan, korábban is elterjedt, de kevésbé fókuszban lévő trendek előtérbe kerülésével járt, mint az e-kereskedelem, ugyanakkor a piac szereplőinek egyöntetű véleménye szerint az offline, személyes jelenléttel zajló vásárlás szerepe továbbra is megkérdőjelezhetetlen.
„Egyértelműen kijelenthető, hogy a koronavírus terjedése, illetve az annak lassítása érdekében bevezetett korlátozások egyik leglátványosabb velejárója a bevásárlóközpontok kiürülése volt, ugyanakkor meglátásunk szerint a plázák jellemző vásárlói rétege már várja, hogy ismét a hagyományos módon járhassa az üzleteket. Az ország vezető plázatulajdonosaként, kötelességünknek érezzük, hogy a vásárlóinkat edukáljuk és támogassuk annak érdekében, hogy biztonságos módon történjen meg a bevásárlóközpontokba történő visszaszokás” – tette hozzá a marketing vezető.