Kommunikációs kampányra írt ki pályázatot az NFH

 Az Európai Unió strukturális alapjainak magyarországi eredményeit bemutató kommunikációs kampányra négy pályázatot írt ki a Nemzeti Fejlesztési Hivatal (NFH), összesen 1,43 milliárd forint értékben - derül ki a Közbeszerzési Értesítőből. A kiírás szerint a tenderre olyan pályázó jelentkezhet, aki 2003-ból és 2004-ből származó, hasonló tevékenységéből származó évi nettó árbevétele elérte a 220 millió forintot, valamint rendelkezik az elmúlt három évben évente két, egyenként legalább 40 millió forint értékű kreatív referenciával.

2005.08.07. 20:22 |
 Az Európai Unió strukturális alapjainak magyarországi eredményeit bemutató kommunikációs kampányra négy pályázatot írt ki a Nemzeti Fejlesztési Hivatal (NFH), összesen 1,43 milliárd forint értékben - derül ki a Közbeszerzési Értesítőből. 

 A strukturális alapok magyarországi eredményeinek népszerűsítésére, reklámozására, PR-feladatok szervezésére és műsorok elkészítésére írt ki pályázatot az NFH, a rendelkezésre álló keretösszegeket 2006. december 31-ig illetve a keretösszeg erejéig lehet felhasználni. 

 A reklám- és kreatív feladatokra, tervezési tevékenységre, reklám- és filmanyagok gyártására valamint poszter és plakátnyomtatásra 112 millió forint áll rendelkezésre. A strukturális alapokon belül a pályázati összeg legnagyobb részét, 43,2 millió forintot, a humánerőforrás-fejlesztési program (HEFOP) eredményeinek bemutatására lehet felhasználni, 28,8 millió forint a gazdasági versenyképesség operatív programra (GVOP), 20 millió forint regionális operatív programra (ROP) áll rendelkezésre. A környezetvédelmi és infrastrukturális program eredményeinek népszerűsítésére 15,2 millió forintot, az agrár és vidékfejlesztési operatív programra (AVOP) 4,8 millió forintot fordítanak. 

 Előírások a pályázóknak 

 A kiírás szerint a tenderre olyan pályázó jelentkezhet, aki 2003-ból és 2004-ből származó, hasonló tevékenységéből származó évi nettó árbevétele elérte a 220 millió forintot, valamint rendelkezik az elmúlt három évben évente két, egyenként legalább 40 millió forint értékű kreatív referenciával. A kommunikációs kampány részeként 760 millió forint értékben írt ki tendert  az NFH a strukturális eredmények magyarországi eredményeinek bemutatására. 

 A nyomtatott és internetes médiában történő hirdetési felületekre, televíziós és rádiós reklámidőre, köztéri óriásplakátokra, citylight-okra és mozgó hirdetésekre vonatkozik majd a vállalkozási keretszerződés. 

 A keretösszeg több mint felét, 424 millió forintot ebben az esetben is a humánerőforrás-fejlesztési program eredményeinek ismertetésére költenek. Az ajánlattevőknek 2002-ben, 2003-ban és 2004-ben évente legalább három, egyenként legalább nettó 400 millió forintos médiakampány-referenciával kell rendelkezniük. 

 A kommunikációs kampányhoz kapcsolódó rendezvények és PR-feladatok szervezésére kiírt NFH-pályázatra 320 millió forint áll rendelkezésre azon ajánlattevők számára, akik az elmúlt két évben azonos tevékenységből legalább nettó 300 millió árbevételt értek el. Ebben az esetben a legnagyobb összeg, 102,4 millió forint a regionális operatív programhoz kapcsolódó rendezvényekhez áll rendelkezésre. Az eredmények megismertetésére készülő cikkek, riportok, interjúk és műsorok elkészítésére 240 millió forintra írt ki tendert az NFH az elmúlt két évben 300 millió forintos árbevétellel rendelkező vállalatok számára. 

Magyarország

  1. Hétvégi vásárlás adományozással

    Vasárnapig tart az év legnagyobb élelmiszergyűjtő akciója a Magyar Élelmiszerbank Egyesület szervezésében. Az ország 154 településén 365 áruházban összesen 6500 önkéntes gyűjti majd az adományokat. Székesfehérváron nyolc helyszínen, a kasszák melletti gyűjtőpontokon az Élelmiszerbank zöld mellényt viselő önkéntesei köszönettel fogadják a hűtést nem igénylő, tartós élelmiszereket, édességeket.

    2024.11.16.
  2. Nemzeti konzultáció a magyar érdekek mentén – részvételre kérik a lakosságot

    A válságok korában élünk, egymás után vagy egymással egyidőben jelennek meg súlyos konfliktusok a világban. Ilyen helyzetben fontos a gazdasági semlegesség, valamint az, hogy egyetértési pontokat alakítsunk ki és közösen döntsünk a céljainkról – hívták fel a figyelmet Vargha Tamás és Törő Gábor országgyűlési képviselők közös székesfehérvári sajtótájékoztatójukon. A honatyák a nemzeti konzultáción való részvételre kérték a lakosságot.

    2024.11.15.
  3. A Magyar Jelnyelv Napja

    A magyar jelnyelvről és a magyar jelnyelv használatáról szóló 2009. évi CXXV. törvényt november 9-én fogadták el. E törvény megszületésének jelentőségét elismerve, e nap emlékére november 9. a magyar jelnyelv napja 2017 óta, a Siketek és Nagyothallók Országos Szövetségének kezdeményezése nyomán.

    2024.11.09.
  4. Nemzeti gyásznap

    November 4-én, a nemzeti gyásznapon, az 1956-os forradalom és szabadságharc elfojtásának, a szovjet csapatok egykori bevonulásának 68. évfordulóján országszerte megemlékeznek a forradalom áldozatairól. November 4-én, hétfőn 18.30-kor néma mécsesgyújtás és megemlékezés lesz az Országalmánál. A Nemzeti Gyásznapon az 1956-os forradalom és szabadságharc mártírjaira emlékezik Székesfehérvár.

    2024.11.04.