-
XVIII. Fejér vármegyei Prima Díj
A Vállalkozók és Munkáltatók Országos Szövetségének Fejér Vármegyei Szervezete tizennyolcadik alkalommal adta át a Fejér Vármegyei Prima díjakat, az elismeréseket idén is olyan személyek, illetve intézmények vehették át, akik a saját területükön maradandót alkottak. A Prima díjat idén Prof Dr. Györök György egyetemi tanár, Janota Zoltán tizenkilencszeres Ironman, Dr. Szekeres Ferenc szájsebész szakorvos és Dr. Gruiz Andrea gyermekorvos vehette át. Az ünnepség keretében adták át az idei "Év Vállalkozója" díjakat is.
2024.11.22. -
Openhouse iroda nyílt
Pénteken délelőtt ünnepélyes keretek között nyitották meg az Openhouse Ingatlan hálózat székesfehérvári franchise partnerének új irodáját a Távirda utca 39. szám alatt. A cég, amely bérleményből költözött saját tulajdonú ingatlanba, az elmúlt években piacvezető lett a városban és sikeresnek mondhatja magát mind a hitel-, mind pedig az ingatlan üzletágban.
2024.11.22. -
Hackaton győztesek
24 csapat jelentkezett az ország számos pontjáról az idei Harman Hackathon ötlet- és prototípusfejlesztő versenyre, amelynek döntőjében nyolc középiskolai és nyolc egyetemi csapat mérkőzött meg 24 óra alatt. A legjobb, a közlekedésben résztvevők biztonságát növelő műszaki eszközöket a székesfehérvári egyetemisták alkotta KÁVÉ és a pécsi középiskolások alkotta SLEEP készítette.
2024.11.16. -
3. Harman Hackathon
24 órája van a csapatoknak, hogy környezetére reagáló közlekedésbiztonsági eszközt találjanak ki és készítsék el a működő modelljét - elindult a 3. Harman Hackathon döntője. A nyolc egyetemi és nyolc középiskolai csapat a Sóstói Stadionban lázas munkával tölti majd az előttünk álló éjszakát, hogy szombaton bemutathassa a működő modellt, illetve a termék portfólióját a zsűri előtt.
2024.11.15.
Négynapos munkahét lesz a Denso-nál
Négynapos munkahét és azzal arányos fizetéscsökkentés bevezetését tervezi áprilistól szeptemberig a székesfehérvári Denso Gyártó Magyarország Kft. - közölte a jelenleg 4.300 dolgozót foglalkoztató, japán tulajdonú vállalat. Az intézkedésre a megrendelések drasztikus visszaesése miatt kényszerül, a létszámleépítések elkerülésének mintegy utolsó lehetőségeként az autóipari beszállító cég.
2009.01.22. 16:14 |
Négynapos munkahét és azzal arányos fizetéscsökkentés bevezetését tervezi áprilistól szeptemberig a székesfehérvári Denso Gyártó Magyarország Kft. - közölte a jelenleg 4.300 dolgozót foglalkoztató, japán tulajdonú vállalat. Az intézkedésre a megrendelések drasztikus visszaesése miatt kényszerül, a létszámleépítések elkerülésének mintegy utolsó lehetőségeként az autóipari beszállító cég.
A Yukimasa Ohoka elnök által jegyzett sajtóközlemény szerint az autóipart sújtó jelenlegi válság a Denso, a világ második legnagyobb autóipari beszállítójának, magyarországi leányvállalatát sem kerülte el. A megrendelések drasztikus visszaesésének következtében a termelésben jelentős kapacitás felesleg keletkezett. Azt egyrészt újabb vevők megszerzésével, illetve a japán anyavállalattól átcsoportosított újabb megrendelésekkel igyekezett lekötni a vállalkozás, de átmenetileg szükség van a kapacitásfelesleg csökkentésére is. A termelés december óta csökkentett műszakkal folyik az üzemben, s egy sor költségcsökkentő intézkedés bevezetésére is sor kerül.
"A vállalat alapelveinek megfelelően a munkahelyek lehetséges megőrzése fontos szempont, ezért a költségcsökkentő intézkedések mellett fontolóra veszünk minden olyan megoldást, ami a létszámleépítés elkerülését segítheti elő" - fogalmaz a közlemény.
Utolsó lehetőségként a négynapos munkahetet és az azzal arányos fizetéscsökkentést tervezi bevezetni a cég áprilistól szeptemberig, mindenkire egységesen, a vezetőket is beleértve. Ez azonban csak az egyéni munkaszerződések közös megegyezéssel történő módosításával lehetséges, amiről folynak az egyeztetések.
A Denso Gyártó Magyarország Kft. 1997-től dolgozik Székesfehérváron. Erőátviteli rendszereket gyárt a gépjárműpiac számára. Főként a Toyota és a Ford beszállítója, de jelentős mennyiségeket készít a Nissan és az Isuzu számára is. Megalakulása óta folyamatosan fejlesztett, s a negyedik, legutóbbi kapacitásbővítésre több mint tízmilliárd forintot költött a társaság.
A Yukimasa Ohoka elnök által jegyzett sajtóközlemény szerint az autóipart sújtó jelenlegi válság a Denso, a világ második legnagyobb autóipari beszállítójának, magyarországi leányvállalatát sem kerülte el. A megrendelések drasztikus visszaesésének következtében a termelésben jelentős kapacitás felesleg keletkezett. Azt egyrészt újabb vevők megszerzésével, illetve a japán anyavállalattól átcsoportosított újabb megrendelésekkel igyekezett lekötni a vállalkozás, de átmenetileg szükség van a kapacitásfelesleg csökkentésére is. A termelés december óta csökkentett műszakkal folyik az üzemben, s egy sor költségcsökkentő intézkedés bevezetésére is sor kerül.
"A vállalat alapelveinek megfelelően a munkahelyek lehetséges megőrzése fontos szempont, ezért a költségcsökkentő intézkedések mellett fontolóra veszünk minden olyan megoldást, ami a létszámleépítés elkerülését segítheti elő" - fogalmaz a közlemény.
Utolsó lehetőségként a négynapos munkahetet és az azzal arányos fizetéscsökkentést tervezi bevezetni a cég áprilistól szeptemberig, mindenkire egységesen, a vezetőket is beleértve. Ez azonban csak az egyéni munkaszerződések közös megegyezéssel történő módosításával lehetséges, amiről folynak az egyeztetések.
A Denso Gyártó Magyarország Kft. 1997-től dolgozik Székesfehérváron. Erőátviteli rendszereket gyárt a gépjárműpiac számára. Főként a Toyota és a Ford beszállítója, de jelentős mennyiségeket készít a Nissan és az Isuzu számára is. Megalakulása óta folyamatosan fejlesztett, s a negyedik, legutóbbi kapacitásbővítésre több mint tízmilliárd forintot költött a társaság.