-
XVIII. Fejér vármegyei Prima Díj
A Vállalkozók és Munkáltatók Országos Szövetségének Fejér Vármegyei Szervezete tizennyolcadik alkalommal adta át a Fejér Vármegyei Prima díjakat, az elismeréseket idén is olyan személyek, illetve intézmények vehették át, akik a saját területükön maradandót alkottak. A Prima díjat idén Prof Dr. Györök György egyetemi tanár, Janota Zoltán tizenkilencszeres Ironman, Dr. Szekeres Ferenc szájsebész szakorvos és Dr. Gruiz Andrea gyermekorvos vehette át. Az ünnepség keretében adták át az idei "Év Vállalkozója" díjakat is.
2024.11.22. -
Openhouse iroda nyílt
Pénteken délelőtt ünnepélyes keretek között nyitották meg az Openhouse Ingatlan hálózat székesfehérvári franchise partnerének új irodáját a Távirda utca 39. szám alatt. A cég, amely bérleményből költözött saját tulajdonú ingatlanba, az elmúlt években piacvezető lett a városban és sikeresnek mondhatja magát mind a hitel-, mind pedig az ingatlan üzletágban.
2024.11.22. -
Hackaton győztesek
24 csapat jelentkezett az ország számos pontjáról az idei Harman Hackathon ötlet- és prototípusfejlesztő versenyre, amelynek döntőjében nyolc középiskolai és nyolc egyetemi csapat mérkőzött meg 24 óra alatt. A legjobb, a közlekedésben résztvevők biztonságát növelő műszaki eszközöket a székesfehérvári egyetemisták alkotta KÁVÉ és a pécsi középiskolások alkotta SLEEP készítette.
2024.11.16. -
3. Harman Hackathon
24 órája van a csapatoknak, hogy környezetére reagáló közlekedésbiztonsági eszközt találjanak ki és készítsék el a működő modelljét - elindult a 3. Harman Hackathon döntője. A nyolc egyetemi és nyolc középiskolai csapat a Sóstói Stadionban lázas munkával tölti majd az előttünk álló éjszakát, hogy szombaton bemutathassa a működő modellt, illetve a termék portfólióját a zsűri előtt.
2024.11.15.
Negyven százalékkalnövelte forgalmát a székesfehérvári Laurel
Negyven százalékos növekedéssel, 3,5 milliárd forintos forgalmat ért el tavaly a székesfehérvári Laurel Csoport. A csúcstechnológiás kereskedelmi informatikai rendszerekkel foglalkozó cég a múlt évben 2600-nál is több high-tech pénztárgépet értékesített, tevékenysége 2008-ban átlépte az országhatárt. A Laurel 1993-ban jött létre kereskedelmi informatikai rendszerek fejlesztésre, értékesítésére és üzemeltetésére.
2009.04.19. 13:45 |
Negyven százalékos növekedéssel, 3,5 milliárd forintos forgalmat ért el tavaly a székesfehérvári Laurel Csoport. A csúcstechnológiás kereskedelmi informatikai rendszerekkel foglalkozó cég a múlt évben 2600-nál is több high-tech pénztárgépet értékesített, tevékenysége 2008-ban átlépte az országhatárt. Mindemellett a társaság úgy látja, a magyarországi kereskedelem technológiai fejlődése még mindig jelentős lemaradásban van.
A magyar gazdaságban még mindig természetes, illetve a szereplők többsége által elfogadott, hogy a nemzetközi technológia legújabb vívmányai kisebb-nagyobb késéssel érkeznek meg az országba. Ez a hozzáállás annak ellenére uralkodó, hogy a fejlesztések már világszerte, így Magyarországon is egy időben válnak hozzáférhetővé - nyilatkozta a Laurel Kft. ügyvezetője. Bessenyei István rámutatott, ez a késleltetett reakció egyértelműen a versenyhátrányt tartósítja. A Laurel „küldetése" éppen az, hogy a maga területén ezt a gyakorlatot megváltoztassa - fogalmaz a vezető.
A csúcstechnológia ugyanakkor nem tartozik a leggyorsabban megtérülő beruházások közé, de hosszú távon az ilyen jellegű innovációk mindig eleget tesznek a várakozásoknak. Csak látszólag úszik szemben az árral az, aki most a fejlesztésre és az ezzel járó hatékonyság növelésére koncentrál. Az általunk forgalmazott kasszák némelyike 30 százalékkal teszi gyorsabbá a munkát, vevőelégedettségi megoldásaink pedig - nevükben is - a vásárlók megtartását, kötődését segítik. Cégünk tavalyi, 40 százalékos növekedése, 3,5 milliárdra ugró bevétele a bővülő tevékenységi kör mellett annak is köszönhető - hoz saját példát Bessenyei -, hogy korábban elsőként kezdtünk foglalkozni a legkorszerűbb, integrált kereskedelmi- és kasszarendszerekkel, illetve ezek hazai jogszabályoknak való megfeleltetésével.
A vállalat derülátó az idei év tekintetében is. Nem várható, hogy a tavalyi, látványos eredmény megismétlődjön, de a forgalom fenntartása vagy kismértékű javítása mellett mindenképpen folytatjuk a legújabb technológiák honosításának gyakorlatát, miközben szolgáltatói üzletágunkat is tovább erősítjük. Tavaly tevékenységünkkel Románia és Szlováki felé átléptük az országhatárt, ebben az irányban is sokat szeretnénk haladni az idén - hangoztatja az ügyvezető.
A Laurel 1993-ban jött létre kereskedelmi informatikai rendszerek fejlesztésre, értékesítésére és üzemeltetésére, mely fő profilját azóta is megtartotta. A cég az évek során számos új, szintén sikeres üzletággal bővítette tevékenységét, mint például a Microsoft Dynamics NAV vállalatirányítási rendszerek bevezetésével. A jelenleg 110 főt foglalkoztató csoport 2008-ban 3,5 milliárd forintos forgalmat ért el. A Laurel tavaly a Microsoft-tól Gold Partneri címet, míg az IBM-től az év üzleti partnere címet kapta. A cég a múlt évben elsőként már romániai és szlovákiai megbízásoknak is eleget tett.
A magyar gazdaságban még mindig természetes, illetve a szereplők többsége által elfogadott, hogy a nemzetközi technológia legújabb vívmányai kisebb-nagyobb késéssel érkeznek meg az országba. Ez a hozzáállás annak ellenére uralkodó, hogy a fejlesztések már világszerte, így Magyarországon is egy időben válnak hozzáférhetővé - nyilatkozta a Laurel Kft. ügyvezetője. Bessenyei István rámutatott, ez a késleltetett reakció egyértelműen a versenyhátrányt tartósítja. A Laurel „küldetése" éppen az, hogy a maga területén ezt a gyakorlatot megváltoztassa - fogalmaz a vezető.
A csúcstechnológia ugyanakkor nem tartozik a leggyorsabban megtérülő beruházások közé, de hosszú távon az ilyen jellegű innovációk mindig eleget tesznek a várakozásoknak. Csak látszólag úszik szemben az árral az, aki most a fejlesztésre és az ezzel járó hatékonyság növelésére koncentrál. Az általunk forgalmazott kasszák némelyike 30 százalékkal teszi gyorsabbá a munkát, vevőelégedettségi megoldásaink pedig - nevükben is - a vásárlók megtartását, kötődését segítik. Cégünk tavalyi, 40 százalékos növekedése, 3,5 milliárdra ugró bevétele a bővülő tevékenységi kör mellett annak is köszönhető - hoz saját példát Bessenyei -, hogy korábban elsőként kezdtünk foglalkozni a legkorszerűbb, integrált kereskedelmi- és kasszarendszerekkel, illetve ezek hazai jogszabályoknak való megfeleltetésével.
A vállalat derülátó az idei év tekintetében is. Nem várható, hogy a tavalyi, látványos eredmény megismétlődjön, de a forgalom fenntartása vagy kismértékű javítása mellett mindenképpen folytatjuk a legújabb technológiák honosításának gyakorlatát, miközben szolgáltatói üzletágunkat is tovább erősítjük. Tavaly tevékenységünkkel Románia és Szlováki felé átléptük az országhatárt, ebben az irányban is sokat szeretnénk haladni az idén - hangoztatja az ügyvezető.
A Laurel 1993-ban jött létre kereskedelmi informatikai rendszerek fejlesztésre, értékesítésére és üzemeltetésére, mely fő profilját azóta is megtartotta. A cég az évek során számos új, szintén sikeres üzletággal bővítette tevékenységét, mint például a Microsoft Dynamics NAV vállalatirányítási rendszerek bevezetésével. A jelenleg 110 főt foglalkoztató csoport 2008-ban 3,5 milliárd forintos forgalmat ért el. A Laurel tavaly a Microsoft-tól Gold Partneri címet, míg az IBM-től az év üzleti partnere címet kapta. A cég a múlt évben elsőként már romániai és szlovákiai megbízásoknak is eleget tett.