Non-Stop telefonos jegyrendelés az InterCity vonatokra

 Augusztustól a MÁV telefonos központi ügyfélszolgálatán, a megújult MÁV Direkten(06-40-49 49 49) keresztül is rendelhetnek InterCity-jegyet az utasok - közölte a társaság. A most kibővített szolgáltatás rövidebb várakozási idővel, egyszerűbb menürendszerrel 24 órában áll az utasok rendelkezésére. A társaság közlése szerint az új rendszer 40 új munkatárs segítségével ad tájékoztatást, angolul is. Az új rendszer kialakítása 80 millió forintba került.
2005.08.06. 10:00 |

 Augusztustól a MÁV telefonos központi ügyfélszolgálatán, a megújult MÁV Direkten(06-40-49 49 49) keresztül is rendelhetnek InterCity-jegyet az utasok - közölte a társaság.

 Az új rendszer kialakítása 80 millió forintba került. Augusztus elejétől az utasok, Magyarország bármely részéről egy központi számon, helyi tarifával rendelhetik meg InterCity-jegyüket, amely a vasút által meghirdetett állomásokon vehető át. A MÁV Rt. tavaly decemberben indította a MÁV Direktet. A most kibővített szolgáltatás rövidebb várakozási idővel, egyszerűbb menürendszerrel 24 órában áll az utasok rendelkezésére. A társaság közlése szerint az új rendszer 40 új munkatárs segítségével ad tájékoztatást, angolul is.