Online ügyintézésre kérnek mindenkit a szolgáltatók

Székesfehérvár Városgondnoksága Kft.Szolgáltatásaik folyamatos és zavartalan biztosítása érdekében online ügyintézésre buzdítanak a szolgáltatók. Bár a megfelelő biztonsági óvintézkedések betartása mellett, rövidített nyitvatartással a személyes ügyfélfogadás is lehetséges az E.on-nál, illetve az NKM-nél, mégis arra kérik ügyfeleiket: válasszák a telefonos vagy online ügyintézés lehetőségét, a személyes találkozók előtt pedig minden esetben kérjenek időpontot!
2020.11.26. 16:02 |
Online ügyintézésre kérnek mindenkit a szolgáltatók

Átmeneti időre felfüggesztette személyes ügyfélszolgálatát a Székesfehérvár Városgondnoksága Kft. A cég a koronavírus-járvány elleni védekezés érdekében – a kormány által elrendelt veszélyhelyzetre tekintettel – arra kéri a lakosokat, hogy ügyeiket intézzék a telefonos vagy az internetes elérhetőségeken.

A Nemzeti Közművek Ügyfélszolgálati Irodái nyitvatartási rendje csak a szerdai napokon módosult, amikor a megszokottakkal ellentétben már csak 19 óráig van lehetőség ügyet intézni. A szolgáltató azonban arra buzdítja ügyfeleit, hogy amennyiben tehetik, online keressék fel őket. A cég önkéntes kikapcsolási moratóriumot vállalt az ünnepi időszakra, azaz 2020. november 29. és 2021. január 8. között. Ez nemcsak a védett ügyfeleket érinti, hanem azokat a lakossági ügyfeleket is, akiknek 60 napon túli számlatartozása van. A kikapcsolási moratórium nem vonatkozik azokra, akiknél már ki van kapcsolva a szolgáltatás.

A SZÉPHŐ Zrt. tekintetében a felhasználók minden esetben eljárhatnak online: a szolgáltató honlapján arról tájékoztat, hogy ügyfeleiknek lehetőségük van visszahívást is kérni az ügyintézőktől.

Az E.On Ügyfélszolgálati Irodáin szeptember 21-től személyes ügyintézésre csak előzetes időpontfoglalás után van lehetőség. A szolgáltató arra kéri ügyfeleit, hogy a kapott, maximum 20 perces időtartamra szóló időpontra egyedül érkezzenek, egyszerre egy ügyet intézzenek, valamint az irodában tartózkodás ideje alatt viseljenek szájmaszkot, és tartsák a 1,5 méteres védőtávolságot. Az ügyfeleknek a személyes ügyintézésen kívül lehetőségük van online, mobilapplikáción keresztül, telefonon, e-mailen, illetve videón keresztül is kérdéseikre választ kapniuk.

A Fejérvíz Zrt. a felhasználók és munkavállalói egészségének védelme érdekében november 16-tól, hétfőtől határozatlan időre felfüggesztette a személyes ügyfélfogadását. A felhasználókat arra kérik, hogy probléma esetén vegyék igénybe a szolgáltató online ügyfélszolgálatát vagy hívják telefonon a Fejérvíz kollégáit. Az ügyfelek a vízmérőállást szintén bejelenthetik telefonon vagy e-mailben is, de a cég már elérhető az ENNYI alkalmazáson keresztül is.

A Depónia Nonprofit Kft. hulladékudvarai zavartalanul nyitva tartanak, azonban több városban átmenetileg bezárták az ügyfélszolgálati irodákat, de a székesfehérvári, solymári, pilisvörösvári, agárdi és várpalotai Ügyfélszolgálati Irodáik nyitva vannak! A szolgáltató azonban arra kéri ügyfeleit, hogy az elkövetkező időszakban a személyes ügyintézés helyett az alábbi telefonos, illetve elektronikus ügyintézés lehetőségével éljenek: számlázással, szerződéskötéssel kapcsolatban telefonon a 06 22 504 412, illetve a 06 22 507 419 telefonszámon, vagy e-mailben az ugyfel@deponia.hu és a titkarsag@deponia.hu e-mail címeken, vagy a weboldalon, az Ügyfélszolgálat menüpont alatt található Online ügyfélszolgálat használatával. A szállítással, edényürítéssel, el nem szállított hulladékkal, edénytöréssel kapcsolatban telefonon a 06 22 507 419 telefonszámon, illetve e-mailben a szallitas@deponia.hu vagy a titkarsag@deponia.hu e-mail címen lehet információt kérni. A kialakult járványügyi helyzetben a cég arról tájékoztatta felhasználóit, hogy székhelyén, telephelyein, hulladékudvaraiban és nyitva tartó ügyfélszolgálati irodáikban kötelező a szájmaszk használata.