-
Használt autót Fehérvárról
Az egyik legnépszerűbb magyar használtautó-portál összegyűjtötte a 2024-es esztendő legjeit. ezekből kiderült, hogy a legtöbb autóhirdetést az idén - mintegy 36 ezret - Székesfehérváron adták fel.
2024.12.19. -
Kyndryl munkavállalói élmény
A Kyndryl a világ legnagyobb IT infrastruktúra-szolgáltatója Magyarországon elnyerte a Great Place To Work® minősítést™. A rangos elismerés kizárólag azon alapul, hogy a jelenlegi munkatársak mit mondanak a Kyndrylnél szerzett tapasztalataikról. A Great Place To Work® a munkahelyi kultúra, a munkavállalói élmény és a vezetői magatartás globális elismerése, amely bizonyítottan piacvezető bevételt, a munkavállalók megtartását és fokozott mértékű innovációt eredményez.
2024.12.16. -
Videoton évzáró
A Videoton vállalatcsoport idei nettó árbevétele 300 milliárd forint körül alakulhat - jelentette be a cégcsoport elnök-vezérigazgatója pénteki évzáró ünnepségükön. Széles Gábor elmondta, hogy árbevételük valamelyest csökkent az előző évhez képest. Legutóbb a 2009-es gazdasági válság évében volt némi csökkenés a korábbi üzleti év árbevételéhez képest - jegyezte meg.
2024.12.13. -
Székesfehérvár Gazdaságáért
Ünnepélyes keretek között adták át a „Székesfehérvár Gazdaságáért” díjat kedden este a Hiemer-házban. A 2024-es esztendő díjazottja Kis István, a Harman Becker Kft. korábbi ügyvezető igazgatója. A szakmájában elismert, köztiszteletben álló szakember Székesfehérvár gazdasági fejlődésének előmozdítása érdekében végzett kiemelkedő szakmai munkája elismeréseként vehette át az elismerést.
2024.12.04.
Ötmilliárdos nyereséggel zár az állami tulajdonú Magyar Posta
Az állami tulajdonú Magyar Posta Zrt. a 2008-as várható 195 milliárd forint bevétellel szemben 201 milliárd forint bevételt tervez az idei évre, míg az üzleti nyereséget az idei 4,8 milliárd forinthoz hasonló nagyságrendben tervezi. A Magyar Postát Európában ma a 6-7. legjobb postai szolgáltatóként tartják számon. A vállalat az elsőbbségi küldemények 93 százalékát másnap kézbesíti. A legjobbaknál ez az arány 96-97 százalék, a törvény pedig 85 százalékot ír elő.
2009.01.05. 07:54 |
Árbevétele növekedésével számol a Magyar Posta 2009-ben, a társaságnál ugyanakkor nem várják a nyereség számottevő növekedését. A cég vezérigazgatója szerint elindult a felkészülés a 2013-ban esedékes piaci liberalizációra is.
Az állami tulajdonú Magyar Posta Zrt. a 2008-as várható 195 milliárd forint bevétellel szemben 201 milliárd forint bevételt tervez az idei évre, míg az üzleti nyereséget az idei 4,8 milliárd forinthoz hasonló nagyságrendben tervezi - közölte Szűts Ildikó, a Magyar Posta Zrt. vezérigazgatója az MTI-vel.
Az adózás előtti nyereség az idén várható több mint nyolc milliárd forint után 5,5 milliárd forint lesz az üzleti terv szerint. Az idei, 2008-as üzleti terv három milliárd forint adózás előtti nyereséggel számolt. A terven felüli nyereségben a magasabb árbevétel, a költség hatékony gazdálkodás és egyszeri tételek játszottak szerepet.
A Magyar Posta Zrt. árbevétele 2007-ben meghaladta a 181,68 milliárd forintot. Az üzleti szintű tevékenységből 5,38 milliárd forint profit származott, az adózás előtti nyereség pedig 5,66 milliárd forintot tett ki. A 4,79 milliárd forint adózott nyereségből három milliárd forint osztalékot vett ki tulajdonos, a magyar állam.
A társaság folytatja a felkészülést a 2013-as teljes piacnyitásra, most már a tulajdonos által elfogadott stratégia alapján. A stratégia a 2013. január elsejétől teljesen liberalizált piacon a Magyar Posta vezető piaci pozíciójának megtartását segíti. A cél az, hogy a Magyar Posta a liberalizált piacon is versenyképes szolgáltatásokat nyújtson. Ehhez szükség van a szolgáltatások színvonalának további javítására, annak ellenére, hogy a Magyar Postát Európában ma a 6-7. legjobb postai szolgáltatóként tartják számon.
A vállalat az elsőbbségi küldemények 93 százalékát másnap kézbesíti. A legjobbaknál ez az arány 96-97 százalék, a törvény pedig 85 százalékot ír elő. A versenyképesség javításához szükséges a posták további korszerűsítése, a várakozási idő csökkentése, a hálózat átalakítása, ezért tovább folytatják a 2007-ben indított Posta Partner programot. A meglévő 2730 postahivatalból 1100-at önkormányzatokkal, vállalkozásokkal partneri kapcsolatban működtetnek majd. A stratégia harmadik pillére pedig a költség hatékony működés.
A Magyar Posta a gazdasági válság közepette is a 36 ezer munkahely megőrzését tartja a legfontosabb célnak - mondta a vezérigazgató. Szűts Ildikó megjegyezte, hogy a pénzügyi válság eddig "jót tett" a postának. Az emberek bizalma a bankok helyett a Magyar Posta felé fordult. A posta pénzügyi szolgáltatásainak igénybe vétele a válság kezdete óta több mint félmilliárd forint extra bevételt hozott a Magyar Postának.
Az állami tulajdonú Magyar Posta Zrt. a 2008-as várható 195 milliárd forint bevétellel szemben 201 milliárd forint bevételt tervez az idei évre, míg az üzleti nyereséget az idei 4,8 milliárd forinthoz hasonló nagyságrendben tervezi - közölte Szűts Ildikó, a Magyar Posta Zrt. vezérigazgatója az MTI-vel.
Az adózás előtti nyereség az idén várható több mint nyolc milliárd forint után 5,5 milliárd forint lesz az üzleti terv szerint. Az idei, 2008-as üzleti terv három milliárd forint adózás előtti nyereséggel számolt. A terven felüli nyereségben a magasabb árbevétel, a költség hatékony gazdálkodás és egyszeri tételek játszottak szerepet.
A Magyar Posta Zrt. árbevétele 2007-ben meghaladta a 181,68 milliárd forintot. Az üzleti szintű tevékenységből 5,38 milliárd forint profit származott, az adózás előtti nyereség pedig 5,66 milliárd forintot tett ki. A 4,79 milliárd forint adózott nyereségből három milliárd forint osztalékot vett ki tulajdonos, a magyar állam.
A társaság folytatja a felkészülést a 2013-as teljes piacnyitásra, most már a tulajdonos által elfogadott stratégia alapján. A stratégia a 2013. január elsejétől teljesen liberalizált piacon a Magyar Posta vezető piaci pozíciójának megtartását segíti. A cél az, hogy a Magyar Posta a liberalizált piacon is versenyképes szolgáltatásokat nyújtson. Ehhez szükség van a szolgáltatások színvonalának további javítására, annak ellenére, hogy a Magyar Postát Európában ma a 6-7. legjobb postai szolgáltatóként tartják számon.
A vállalat az elsőbbségi küldemények 93 százalékát másnap kézbesíti. A legjobbaknál ez az arány 96-97 százalék, a törvény pedig 85 százalékot ír elő. A versenyképesség javításához szükséges a posták további korszerűsítése, a várakozási idő csökkentése, a hálózat átalakítása, ezért tovább folytatják a 2007-ben indított Posta Partner programot. A meglévő 2730 postahivatalból 1100-at önkormányzatokkal, vállalkozásokkal partneri kapcsolatban működtetnek majd. A stratégia harmadik pillére pedig a költség hatékony működés.
A Magyar Posta a gazdasági válság közepette is a 36 ezer munkahely megőrzését tartja a legfontosabb célnak - mondta a vezérigazgató. Szűts Ildikó megjegyezte, hogy a pénzügyi válság eddig "jót tett" a postának. Az emberek bizalma a bankok helyett a Magyar Posta felé fordult. A posta pénzügyi szolgáltatásainak igénybe vétele a válság kezdete óta több mint félmilliárd forint extra bevételt hozott a Magyar Postának.