-
Siki Györgyné köszöntése
A Szamos utca egyik jeles lakóját, Siki Györgyné Erzsi nénit köszöntötte 90. születésnapja alkalmából a városrész önkormányzati képviselője. Szigli István jókívánságok kíséretében nyújtotta át a miniszterelnök gratuláló levelét és a város ajándékát. Jó egészséget kívánt a következő 10-15 évre, amelyet az ünnepelt örömmel fogadott és, mint mondta: „Nem sok idő ez, ha így vagyok, mint most, akkor bírni is fogom!”
2024.07.30. -
Verstábor Székelyföldön
12. alkalommal találkozhattak ebben az esztendőben a Kárpát-medencei fiatalok, Csíkcsomortánban. Az alapító nevét viselő Székelyföldi Varga Sándor Verstábor idei mottója, Weöres Sándor gondolata: „Alattad a föld, fölötted az ég, benned a létra.”
2024.07.30. -
Péntekig lesz nyitva az uszoda
Pénteken még nyitva lesz a Csitáry G. Emil Uszoda, utána azonban kezdődik a nyári karbantartás. Megújul egyebek mellett a burkolat a létesítmény bejárata előtt, de a strandra vezető lépcsőt is biztonságosabbá teszik.
2024.07.30. -
Indul a pótfelvételi eljárás
Akik a július 24-én nem jutnak be semelyik felsőoktatási intézménybe, július 30. és augusztus 7. között, a pótfelvételi eljárás keretében jelentkezhetnek egyetemre. A pótfelvételin az egyetemek általában önköltséges képzéseket hirdetnek meg.
2024.07.30.
Példaértékű a fogyasztók védelme Székesfehérváron
A Székesfehérvári Fogyasztóvédelmi Egyesület által működtetett panasziroda tapasztalatairól és a Fogyasztók Kiváló Boltja pályázatról tájékoztattak ma a Városházán. A Csanádi téren működő ügyfélkapcsolati iroda idén eddig 1700 panaszügyet kezelt. Warvasovszky Tihamér polgármester kiemelte, a városban zajló fogyasztóvédelmi munka elismerése, hogy a Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság a Székesfehérvári Fogyasztóvédelmi Egyesületet bízta meg az ügyfélkapcsolati iroda működtetésével.
2008.10.07. 12:27 |
A Székesfehérvári Fogyasztóvédelmi Egyesület által működtetett panasziroda tapasztalatairól és a Fogyasztók Kíváló Boltja pályázatról tájékoztattak ma a Városházán. A Csanádi téren működő ügyfélkapcsolati iroda idén eddig 1700 panaszügyet kezelt.
Jelentős változáson ment át a fogyasztóvédelem háttere idén januártól, hiszen létrejött a Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság, aminek a regionális központja Székesfehérvárra került. Warvasovszky Tihamér polgármester kiemelte, mindez elismerés a városban zajló fogyasztóvédelmi munkának. A Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság létrejöttével a Székesfehérvári Fogyasztóvédelmi Egyesület látja el a hatóság ügyfélkapcsolati irodájának feladatait. Az egyesület fogadja a vásárlók olyan panaszügyeit, melyeket nem tudtak a bolttal közösen megoldani.
![](/_user/0/Image/0aGergo_a2008_00/fogyved01.jpg)
A város polgármestere kiemelte, hogy évek óta jó kapcsolatot ápol az önkormányzat a fogyasztóvédelmi egyesülettel. Hozzátette, hogy a városi önkormányzat biztosítja a Csanádi téri irodát és önrész biztosításával is segíti a pályázatokon való indulást az egyesület számára. Ezen kívül sok kiadványt megjelentetését is támogatja a város, ami segíti a fogyasztókat.
Németh László, a Székesfehérvári Fogyasztóvédelmi Egyesület elnöke elmondta, hogy különös hangsúlyt fektetnek az idős emberek védelmére, hiszen ők a legkiszolgáltatottabbak. Az iroda működése óta 1700 panaszügy volt, ezek közül 98%-ban az ügyfél megelégedésére rendeződtek az ügyek, néhány esetben pedig a békéltető testület előtt, vagy a bíróságon folytatódott az eljárás.
A sajtótájékoztatón felhívták a fehérvári kereskedők figyelmét a Fogyasztók Kiváló Boltja pályázatra. A kereskedők október 20-ig jelentkezhetnek a Székesfehérvári Fogyasztóvédők Csanády téri irodájában. A Fogyasztók Kiváló Boltja cím odaítéléséről Németh László elmondta, a boltokban kérdőíveket találhattak a vásárlók, amelyek kitöltésével nyilváníthattak véleményt az üzletről. A díj odaítélése azonban nem kizárólag a fogyasztók véleményén alapul, az üzleteket az egyesület is megvizsgálja, hogy mindenben megfelelnek-e az előírásoknak.
Jelentős változáson ment át a fogyasztóvédelem háttere idén januártól, hiszen létrejött a Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság, aminek a regionális központja Székesfehérvárra került. Warvasovszky Tihamér polgármester kiemelte, mindez elismerés a városban zajló fogyasztóvédelmi munkának. A Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság létrejöttével a Székesfehérvári Fogyasztóvédelmi Egyesület látja el a hatóság ügyfélkapcsolati irodájának feladatait. Az egyesület fogadja a vásárlók olyan panaszügyeit, melyeket nem tudtak a bolttal közösen megoldani.
![](/_user/0/Image/0aGergo_a2008_00/fogyved01.jpg)
A város polgármestere kiemelte, hogy évek óta jó kapcsolatot ápol az önkormányzat a fogyasztóvédelmi egyesülettel. Hozzátette, hogy a városi önkormányzat biztosítja a Csanádi téri irodát és önrész biztosításával is segíti a pályázatokon való indulást az egyesület számára. Ezen kívül sok kiadványt megjelentetését is támogatja a város, ami segíti a fogyasztókat.
Németh László, a Székesfehérvári Fogyasztóvédelmi Egyesület elnöke elmondta, hogy különös hangsúlyt fektetnek az idős emberek védelmére, hiszen ők a legkiszolgáltatottabbak. Az iroda működése óta 1700 panaszügy volt, ezek közül 98%-ban az ügyfél megelégedésére rendeződtek az ügyek, néhány esetben pedig a békéltető testület előtt, vagy a bíróságon folytatódott az eljárás.
A sajtótájékoztatón felhívták a fehérvári kereskedők figyelmét a Fogyasztók Kiváló Boltja pályázatra. A kereskedők október 20-ig jelentkezhetnek a Székesfehérvári Fogyasztóvédők Csanády téri irodájában. A Fogyasztók Kiváló Boltja cím odaítéléséről Németh László elmondta, a boltokban kérdőíveket találhattak a vásárlók, amelyek kitöltésével nyilváníthattak véleményt az üzletről. A díj odaítélése azonban nem kizárólag a fogyasztók véleményén alapul, az üzleteket az egyesület is megvizsgálja, hogy mindenben megfelelnek-e az előírásoknak.