-
Sürgető az átalakítás
A keddi baleset miatt Vargha Tamás országgyűlési képvislővel közös levélben fordult az Építési és Közlekedési Minisztériumot vezető Lázár János miniszterhez dr. Cser-Palkovics András polgármester. "Városunk országgyűlési képviselőjével sokadjára, közösen kérjük, hogy az állam soron kívül végezze el a csomópont bővítését és ezzel szüntesse meg a balesetveszélyes, minden erre közlekedőre kockázatot jelentő helyzetet." - számolt be Facebook oldalán Székesfehérvár polgármestere.
2024.11.27. -
Szedreskerti lakossági fórum
Kedden este a Vörösmarty Mihály Általános Iskolában tartottak lakossági fórumot a Szedreskerti lakónegyedben élőknek, ahol dr. Kovács Zsoltné és Szontaghné Kovács Erika önkormányzati képviselők várták a lakókat. Szó volt arról, hogy mi lesz a sorsa a volt Szedreskerti bölcsőde épületének, a buszközlekedésről, az új parkolók építéséről és arról is, hogy jövőre "épül" egy olyan része a Kríziskezelőnek, ahova akár ittasan is bemehetnek a hajléktalanok.
2024.11.26. -
A digitális világ veszélyei
Az okostelefon függőség veszélyire hívja fel a diákok figyelmét az iGenerációért Egyesület. Az előadássorozatot az Arconic Alapítványa is támogatja. A vállalás szerint összesen 8 iskolában 70 előadást kell teljesíteniük az egyesüket tagjainak.
2024.11.26. -
Átadták az ösztöndíjakat
A Városháza Dísztermében rendezett ünnepség keretében adták át az Alba Regia tanulmányi ösztöndíjakat. Ebben a tanulmányi félévben összesen 58 fiatal tanulmányait támogatja Székesfehérvár Önkormányzata.
2024.11.25.
Példaértékű a fogyasztók védelme Székesfehérváron
A Székesfehérvári Fogyasztóvédelmi Egyesület által működtetett panasziroda tapasztalatairól és a Fogyasztók Kiváló Boltja pályázatról tájékoztattak ma a Városházán. A Csanádi téren működő ügyfélkapcsolati iroda idén eddig 1700 panaszügyet kezelt. Warvasovszky Tihamér polgármester kiemelte, a városban zajló fogyasztóvédelmi munka elismerése, hogy a Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság a Székesfehérvári Fogyasztóvédelmi Egyesületet bízta meg az ügyfélkapcsolati iroda működtetésével.
2008.10.07. 12:27 |
A Székesfehérvári Fogyasztóvédelmi Egyesület által működtetett panasziroda tapasztalatairól és a Fogyasztók Kíváló Boltja pályázatról tájékoztattak ma a Városházán. A Csanádi téren működő ügyfélkapcsolati iroda idén eddig 1700 panaszügyet kezelt.
Jelentős változáson ment át a fogyasztóvédelem háttere idén januártól, hiszen létrejött a Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság, aminek a regionális központja Székesfehérvárra került. Warvasovszky Tihamér polgármester kiemelte, mindez elismerés a városban zajló fogyasztóvédelmi munkának. A Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság létrejöttével a Székesfehérvári Fogyasztóvédelmi Egyesület látja el a hatóság ügyfélkapcsolati irodájának feladatait. Az egyesület fogadja a vásárlók olyan panaszügyeit, melyeket nem tudtak a bolttal közösen megoldani.
A város polgármestere kiemelte, hogy évek óta jó kapcsolatot ápol az önkormányzat a fogyasztóvédelmi egyesülettel. Hozzátette, hogy a városi önkormányzat biztosítja a Csanádi téri irodát és önrész biztosításával is segíti a pályázatokon való indulást az egyesület számára. Ezen kívül sok kiadványt megjelentetését is támogatja a város, ami segíti a fogyasztókat.
Németh László, a Székesfehérvári Fogyasztóvédelmi Egyesület elnöke elmondta, hogy különös hangsúlyt fektetnek az idős emberek védelmére, hiszen ők a legkiszolgáltatottabbak. Az iroda működése óta 1700 panaszügy volt, ezek közül 98%-ban az ügyfél megelégedésére rendeződtek az ügyek, néhány esetben pedig a békéltető testület előtt, vagy a bíróságon folytatódott az eljárás.
A sajtótájékoztatón felhívták a fehérvári kereskedők figyelmét a Fogyasztók Kiváló Boltja pályázatra. A kereskedők október 20-ig jelentkezhetnek a Székesfehérvári Fogyasztóvédők Csanády téri irodájában. A Fogyasztók Kiváló Boltja cím odaítéléséről Németh László elmondta, a boltokban kérdőíveket találhattak a vásárlók, amelyek kitöltésével nyilváníthattak véleményt az üzletről. A díj odaítélése azonban nem kizárólag a fogyasztók véleményén alapul, az üzleteket az egyesület is megvizsgálja, hogy mindenben megfelelnek-e az előírásoknak.
Jelentős változáson ment át a fogyasztóvédelem háttere idén januártól, hiszen létrejött a Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság, aminek a regionális központja Székesfehérvárra került. Warvasovszky Tihamér polgármester kiemelte, mindez elismerés a városban zajló fogyasztóvédelmi munkának. A Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság létrejöttével a Székesfehérvári Fogyasztóvédelmi Egyesület látja el a hatóság ügyfélkapcsolati irodájának feladatait. Az egyesület fogadja a vásárlók olyan panaszügyeit, melyeket nem tudtak a bolttal közösen megoldani.
A város polgármestere kiemelte, hogy évek óta jó kapcsolatot ápol az önkormányzat a fogyasztóvédelmi egyesülettel. Hozzátette, hogy a városi önkormányzat biztosítja a Csanádi téri irodát és önrész biztosításával is segíti a pályázatokon való indulást az egyesület számára. Ezen kívül sok kiadványt megjelentetését is támogatja a város, ami segíti a fogyasztókat.
Németh László, a Székesfehérvári Fogyasztóvédelmi Egyesület elnöke elmondta, hogy különös hangsúlyt fektetnek az idős emberek védelmére, hiszen ők a legkiszolgáltatottabbak. Az iroda működése óta 1700 panaszügy volt, ezek közül 98%-ban az ügyfél megelégedésére rendeződtek az ügyek, néhány esetben pedig a békéltető testület előtt, vagy a bíróságon folytatódott az eljárás.
A sajtótájékoztatón felhívták a fehérvári kereskedők figyelmét a Fogyasztók Kiváló Boltja pályázatra. A kereskedők október 20-ig jelentkezhetnek a Székesfehérvári Fogyasztóvédők Csanády téri irodájában. A Fogyasztók Kiváló Boltja cím odaítéléséről Németh László elmondta, a boltokban kérdőíveket találhattak a vásárlók, amelyek kitöltésével nyilváníthattak véleményt az üzletről. A díj odaítélése azonban nem kizárólag a fogyasztók véleményén alapul, az üzleteket az egyesület is megvizsgálja, hogy mindenben megfelelnek-e az előírásoknak.