-
A GMO-król az MCC-ben
November 21-én csütörtökön 17 órakor Toldi Ottó, az MCC Klímapolitikai Intézetének vezető kutatója tart előadást Székesfehérváron a genetikai módosításról és a GMO-król. A szakember ökológus, biotechnológus, a gödöllői Mezőgazdasági Biotechnológiai Kutatóközpont korábbi főigazgató-helyettese.
2024.11.18. -
PICi hősök, orvosok és ápolók
Zsúfolásig megtelt idén is a Gyermekosztály aulája és folyosója - vasárnap délután a koraszülöttek világnapja alkalmából színes programmal várta volt koraszülöttjeit és családjaikat a Fejér Vármegyei Szent György Egyetemi Oktató Kórház Újszülött-, Csecsemő- és Gyermekosztálya.
2024.11.17. -
Konferencia a klímaváltozásról
Korunk egyik legfontosabb kérdése siekrül-e gátat szabni a klímaváltozásnak. A Rotary Klub önkéntesei erről tanácskoztak Rétimajorban.
2024.11.18. -
A legkisebbek a legnagyobb hősök!
2011 óta a koraszülöttek nemzetközi napja november 17-e, ezen a napon az idő előtt született babák életéért vívott küzdelemre hívják fel a figyelmet, valamint az őket ellátó fáradhatatlan szakemberekre.
2024.11.18.
Sikeres továbbképzésen vettek részt a Tolnai iskola tanárai
A pedagógiai kultúra korszerűsítése volt a célja annak a pályázatnak, melynek keretében sikeres továbbképzésen vettek részt a Tolnai Utcai Általános Iskola tanárai. A projektben résztvevő tanárok teljesítették az első félévet, januárban sikeresen levizsgáztak és értékes tapasztalatokkal gazdagodtak.
2011.03.31. 15:29 |
A pedagógiai kultúra korszerűsítése volt a célja annak a pályázatnak, melynek keretében sikeres továbbképzésen vettek részt a Tolnai Utcai Általános Iskola tanárai. A projektben résztvevő tanárok teljesítették az első félévet, januárban sikeresen levizsgáztak és értékes tapasztalatokkal gazdagodtak.
A 2010-2011-es tanév kezdetekor a Tolnai Iskola pályázatot nyújtott be "A pedagógiai kultúra korszerűsítése, pedagógusok új szerepben" címmel a Nemzeti Fejlesztési Ügynökséghez a Társadalmi Megújulás Operatív Program keretében.
Az iskolavezetői pályázaton részt vett pedagógus véleménye szerint a képzés rendkívül hasznos volt, mert új ismereteket közölt a közoktatás rendszeréről. Segítségével jobban átlátható a szakterület jogi háttere és világosabban értelmezhetőek az ide vonatkozó törvények.
Az iskola másik pedagógusa intézményértékelési tanácsadó szakot végzett. Számára a képzés azért volt hasznos, mert eredményesebben tudja elkészíteni az iskola dokumentációját, és mérni az intézmény teljesítményét. Az inkluzív (befogadó) nevelés tanára olyan ismereteket szerzett az első félévben, melyeket a speciális nevelési igényű tanulók oktatásában eredményesen tud felhasználni. A tanultak segítik az integrációt az iskolában.