Sikerrel végeztek a Tolnai Utcai Általános Iskola pedagógusai

 A 2010-2011 tanév kezdetekor a Tolnai Utcai Általános Iskola pályázatot nyújtott be a Nemzeti Fejlesztési Ügynökség Társadalmi Megújulás Operatív Program támogatási rendszeréhez ,,A pedagógus továbbképzések - A pedagógiai kultúra korszerűsítése, pedagógusok új szerepben" címmel. A projektben résztvevő három pedagógus sikeresen teljesítette kötelezettségeit és kézhez kapta diplomáját.
2012.07.02. 14:23 |
 A 2010-2011 tanév kezdetekor a Tolnai Utcai Általános Iskola pályázatot nyújtott be a Nemzeti Fejlesztési Ügynökség Társadalmi Megújulás Operatív Program támogatási rendszeréhez ,,A pedagógus továbbképzések - A pedagógiai kultúra korszerűsítése, pedagógusok új szerepben" címmel. A projektben résztvevő három pedagógus sikeresen teljesítette kötelezettségeit és kézhez kapta diplomáját.
 
Botos Miklósné, a Tolnai Iskola gyógypedagógusa folytatta továbbképzését az „inkluzív nevelés tanára képzettség” megszerzése után a rá épülő szakvizsgáért a Kodolányi János Főiskolán. Tanulmányai során olyan elméleti és módszertani ismeretekkel gazdagodott, amelyeket a speciális nevelési igényű tanulók oktatásában és nevelésében eredményesen tud felhasználni. Segíti az integráció, az inkluzív oktatás megvalósulását.
 
Jámbor Ferencné, az intézmény igazgatóhelyettese pedagógiai intézményértékelési tanácsadó szakot végzett. Olyan ismereteket szerzett, amelyeket nem csak tanácsadóként, hanem a saját intézménye dokumentumainak elkészítésében és felülvizsgálatában is alkalmazni tud. Az iskolai mérések és értékelések területén, az országos kompetenciamérés értékelésében a pedagógus tudása különösen nagy segítséget nyújt az intézménynek.
 
A közoktatási vezetőként végzett Tolnais pedagógus olyan ismereteket szerzett, melyek segítségével saját intézményén belül támogatni tudja a kollégák feladatainak szakszerű ellátását, az oktatás színvonalának emelését. A közoktatás rendszertanáról, jogi közigazgatásról és államháztartásról szerzett ismereteivel segíteni tud a törvények, rendeletek, jogszabályok mélyebb, pontosabb, szakszerűbb értelmezésében.
 
A nyertes pályázat során ők azok a szerencsések, akik részesei lehetnek az új tanítási és tanulási módszerek megjelenésének, illetve tapasztalhatják a hagyományos pedagógusszerepek megváltozását.