-
Használt autót Fehérvárról
Az egyik legnépszerűbb magyar használtautó-portál összegyűjtötte a 2024-es esztendő legjeit. ezekből kiderült, hogy a legtöbb autóhirdetést az idén - mintegy 36 ezret - Székesfehérváron adták fel.
2024.12.19. -
Kyndryl munkavállalói élmény
A Kyndryl a világ legnagyobb IT infrastruktúra-szolgáltatója Magyarországon elnyerte a Great Place To Work® minősítést™. A rangos elismerés kizárólag azon alapul, hogy a jelenlegi munkatársak mit mondanak a Kyndrylnél szerzett tapasztalataikról. A Great Place To Work® a munkahelyi kultúra, a munkavállalói élmény és a vezetői magatartás globális elismerése, amely bizonyítottan piacvezető bevételt, a munkavállalók megtartását és fokozott mértékű innovációt eredményez.
2024.12.16. -
Videoton évzáró
A Videoton vállalatcsoport idei nettó árbevétele 300 milliárd forint körül alakulhat - jelentette be a cégcsoport elnök-vezérigazgatója pénteki évzáró ünnepségükön. Széles Gábor elmondta, hogy árbevételük valamelyest csökkent az előző évhez képest. Legutóbb a 2009-es gazdasági válság évében volt némi csökkenés a korábbi üzleti év árbevételéhez képest - jegyezte meg.
2024.12.13. -
Székesfehérvár Gazdaságáért
Ünnepélyes keretek között adták át a „Székesfehérvár Gazdaságáért” díjat kedden este a Hiemer-házban. A 2024-es esztendő díjazottja Kis István, a Harman Becker Kft. korábbi ügyvezető igazgatója. A szakmájában elismert, köztiszteletben álló szakember Székesfehérvár gazdasági fejlődésének előmozdítása érdekében végzett kiemelkedő szakmai munkája elismeréseként vehette át az elismerést.
2024.12.04.
Sport és branding - Fiatal Vállalkozók Hete Székesfehérváron
A szakmai előadásokat követően egy kerekasztal-beszélgetés keretében a sport városbranding-re gyakorolt hatásáról osztotta meg a napi gyakorlati tapasztalatokat a hallgatósággal Mészáros Attila alpolgármester, Simon Balázs 79x válogatott kosárlabda játékos, az Arconic-Alba Fehérvár kosárlabda csapat ügyvezetője és Kaszás Attila, a ViWa VitaminWater tulajdonosa.
A Fiatal Vállalkozók Hetében izgalmas és informatív rendezvényeket szerveznek országszerte ezen a héten. A vállalkozók, kezdő vállalkozók és érdeklődők lehetőséget kapnak, hogy mélyebben belelássanak a vállalkozások rejtelmeibe, előadásokon inspirálódjanak, valamint egyes témakörökben tudásukat fejlesszék. A "Sport és branding" témakörére fókuszáló előadói estnek Székesfehérvár adott otthon az Alba Regia Sportcsarnok VIP termében szerdán.
Ifj. Tóth György, a Fiatal Vállalkozók Országos Szövetsége (FIVOSZ) Fejér vármegyei elnöke a megnyitón elmondta: az esemény célja, hogy segítse a fiatal vállalkozókat abban, hogy a szakmai előadások alkalmával megértsék a sport és a márkaépítés közötti kapcsolatot, valamint, hogy hogyan lehet hatékonyan ezen kapcsolatokat a vállalkozások ismertségének és elismertségének növelésére fordítani, bővítsék tudásukat, gazdagodjanak új információkkal. Szeretnék, ha minél többen nyitnának vállalkozásukkal a sport szellemisége és a sportolók teljesítménye felé.
A vállalkozások gazdasági környezetéről Tóth György, a "Kisbefektetői Klub" megalapítója tartott előadást. A vezető pénzügyi stratéga szólt arról, hogy a pénzügyi intelligencia tanításával, fejlesztésével szeretnék elérni azt, hogy a lehető legtöbb magyar család tudatosan tervezze pénzügyeit, felismerve, hogy a megfelelő időben meghozott helyes pénzügyi döntéseikkel, alapvetően befolyásolhatják saját jövőjüket.
Botka István, a Prémium Média & Sport Management Zrt. vezetője arról beszélt, hogyan reklámozzon és brandeljen hatékonyan sportolókkal egy vállalkozás.
A szünet után a témakörben rendezett kerekasztal-beszélgetésen Mészáros Attila, Székesfehérvár alpolgármestere, Kaszás Attila, a ViWa VitaminWater tulajdonosa és Simon Balázs 79x válogatott kosárlabda játékos, az Arconic-Alba Fehérvár kosárlabda csapat ügyvezetője osztotta meg gondolatait, tapasztalatait a sport egyéni, csapat- és városbrandingre gyakorolt hatásáról.
Mészáros Attila örömét fejezte ki, hogy egy újabb platform nyílt ezen a rendezvényen a fehérvári fiatal vállalkozók találkozójára, szakmai eszmecserére. „A város közösségét a sport és a kultúra tartja össze, erősíti. Van úgy, hogy egy szombat este akár 10 ezer ember választja programnak csapataink mérkőzéseit. A sport kiemelt stratégiai ágazat Székesfehérvár életében, amely egyszerre örömet és feladatot is ad. Az, hogy számtalan sportklub működik eredményesen, és akár csapat, akár egyéni sikereikkel erősítik a város hírnevét, öröm. A feladatot a támogatások jelentik, például a tavalyi évben tíz különböző sportágban volt első osztályú csapata a városnak. Ezt finanszírozni kell a rendelkezésre álló keretből." A sport városbranding szerepéről szólva példaként említette, hogy az elmúlt években - Székesfehérvár sportmúltjának köszönhetően – több területen is felkerültünk a nemzetközi térképre, említve a Gyulai Memorialt, a Giro d’Italia-t.