-
A fiatalok jövőjéről
Kerekasztal-beszélgetésen mutatta be a székesfehérvári középiskolások továbbtanulási szándékait feltérképező kutatásának eredményeit a Prosperis Alba Kutatóközpont. A kutatásból kiderült, hogy az érdeklődésüknek megfelelő egyetemi szak, illetve a kollégiumi elhelyezés lehetősége nagyban segítheti a fiatalok helyben maradását. Szintén nagy igényük lenne a városi kikapcsolódási lehetőségek bővítésére is.
2024.11.28. -
A diákképviselet erősítése a cél
Csütörtökön Székesfehérvár adott otthont a PRIME Projekt szakmai zárókonferenciájának. A Városháza Dísztermében összegezték és értékelték a diákönkormányzati részvételi formák fejlesztésére három országban – Magyarországon, Romániában és Szlovákiában – életre hívott kétéves programot, ami a Nemzeti Ifjúsági Tanács és partnerszervezeteinek gondozásában, Erasmus+ támogatással valósulhatott meg.
2024.11.28. -
Díjat kapott Spányi Antal
Goldmark Péter Károly-díjat kapott Spányi Antal, a Katolikus Rádió vezérigazgatója. A megyéspüspök a rádiózásért végzett kiemelkedő munkájáért vehette át az elismerést.
2024.11.28. -
Ellenzék az Auchan-körforgalom átépítéséről
Sajtótájékoztatót tartott Földi Judit, a DK országgyűlési képviselője, Fazakas Attila és Sándor Barbara, a Fehérvárért Közösen Egyesület önkormányzati képviselői.
2024.11.28.
Szlogen pályázatának győzteseit köszöntötte a Széphő Zrt.
"Minden házban otthon vagyunk": ez a szlogen nyerte a SZÉPHÕ Zrt. pályázatát, amelyet 10 és 14 év közötti gyerekek számára hirdetett meg a társaság. Nyolc pályázótól 32 ötlet érkezett, a zsűri Kokavecz Richárd 10 éves, ötödik osztályos, úrhidai fiú pályázatát találta végül a legtalálóbbnak, így ő nyerte a cég által felajánlott értékes kerékpárt.
2009.12.01. 19:29 |
"Minden házban otthon vagyunk": ez a szlogen nyerte a SZÉPHÕ Zrt. pályázatát, amelyet 10 és 14 év közötti gyerekek számára hirdetett meg a társaság. Nyolc pályázótól 32 ötlet érkezett, a zsűri Kokavecz Richárd 10 éves, ötödik osztályos, úrhidai fiú pályázatát találta végül a legtalálóbbnak, így ő nyerte a cég által felajánlott értékes kerékpárt.
"A nyertes szlogen utal arra, hogy mind a távhőszolgáltatás, mind pedig az ingatlan- és társasház kezelési tevékenységünk kapcsán számíthatnak cégünkre, és reméljük, a továbbiakban is kiérdemeljük a városban lakók elégedettségét." - fogalmazott Fónad Csaba vezérigazgató.
A szlogenek között voltak komolyak, humorosak és nagyon találóak. "Eredetileg nem állt szándékunkban különdíjas pályázatot kiválasztani, de érkezett olyan humoros pályázat is, amely mindannyiunk arcára mosolyt csalt. Így hangzik: SZÉPHÕ, a pokolban is ezzel fűtenek! A pályázatot benyújtó Kubik Dánielt különdíjjal jutalmazzuk" - tette hozzá Fónad Csaba.