Új szolgáltatás a SZÉPHŐ-nél – kérésre visszahívják az ügyfeleket

Új szolgáltatással bővítette ügyfélkiszolgálását a székesfehérvári SZÉPHŐ Zrt. A lakosoknak lehetőségük van visszahívást kérni a cégtől, így még kényelmesebbé válik számukra az ügyintézés. A szolgáltatást a személyes ügyfélfogadás újbóli bevezetéséig biztosan, de igény szerint akár tovább is fenntarthatják.
2020.05.21. 12:35 |
Új szolgáltatás a SZÉPHŐ-nél – kérésre visszahívják az ügyfeleket

A koronavírus-járvány okozta rendkívüli helyzet kezdete és a személyes ügyfélszolgálat felfüggesztése óta a SZÉPHŐ Zrt. folyamatosan dolgozik azon, hogy a lehető legteljesebb módon kiszolgálja az ügyfeleit.

A cég honlapján, a www.szepho.hu  portálon folyamatosan frissülnek a lakosságot érintő tájékoztatások, illetve működik az online és a telefonos ügyfélszolgálat.

A SZÉPHŐ május 4-től bővítette a meglévő szolgáltatásainak körét.

Az érintetteknek lehetőségük van arra, hogy visszahívást kérjenek az ügyfélszolgálattól +36 70/ 7979-090-es telefonszámra küldött SMS-sel vagy hangüzenettel.

A szolgáltatással az eddigieknél is kényelmesebbé, teljesebbé teszik az ügyintézést a lakosság számára. A kiegészítő szolgáltatás egyelőre tesztüzemben működik addig, amíg újból megnyílik a lehetőség a személyes ügyfélfogadásra. Ha beválik és igény van rá, úgy a SZÉPHŐ Zrt. felülvizsgálja a visszahívós ügyfélkiszolgálás további fenntartását a rendkívüli helyzet lejárta után is.