-
Átvette a kinevezést
Dr. Pintér Sándor belügyminiszter Dr. Bakos Gábort bízta meg a Fejér Vármegyei Szent György Egyetemi Oktató Kórház főigazgatói feladatainak ellátásával. A megbízási díszokiratot ünnepi állománygyűlés keretében vette át az új főigazgató Dr. Rétvári Bence miniszterhelyettestől, a Belügyminisztérium parlamenti államtitkárától, a Szent György Kórház Romhányi Auditóriumában.
2024.07.17. -
A 17-esekre emlékeznek
A Magyar Királyi Székesfehérvári 17. Honvéd Gyalogezred tiszteletére Székesfehérvár minden évben az ezred napján, július 18-án szervez megemlékezést a Zichy ligetben. A katonai tiszteletadással zajló eseményen az emlékező beszédet követően koszorúzásra kerül sor.
2024.07.17. -
Felajánlások a mentőknek
Különböző hasznos, a mindennapi munkát elősegítő és komfortosabbá tevő eszközökkel gazdagodtak a velencei mentőállomás dolgozói. A felajánlás a JóPont Alapítványtól érkezett, akik minden alkalommal igyekeznek más és más szervezetet támogatni.
2024.07.17. -
Átvette kinevezését
Bakos Gábort bízta meg a Fejér Vármegyei Szent György Egyetemi Oktató Kórház főigazgatói feladatainak ellátásával Pintér Sándor belügyminiszter. A megbízási díszokiratot ünnepi állománygyűlés keretében vette át az új főigazgató.
2024.07.17.
Véradás lesz pénteken délután a Fehér Palotában
Folytatja a véradások sorozatát a Fehér Palota Üzletközpont a társadalmi felelősségvállalás jegyében. A legközelebbi önkéntes akciót május 5-én, pénteken 14.00-18.00 óra között, az üzletközpont emeletén tartják. Szeretettel várják a segíteni szándékozókat minden vércsoportból.
2017.05.03. 11:17 |
![Véradás lesz pénteken délután a Fehér Palotában](/_upload/images/news/44582/veradas01.jpg)
Véradásra jelentkezhet minden 18 és 65 év közötti, legalább 50 kg testsúlyú egészséges felnőtt. A nők legfeljebb háromszor, a férfiak akár ötször adhatnak vért évente, két teljes véradás között legalább 56 napnak kell eltelnie. Az adatok felvételéhez szükséges felmutatni egy fényképes igazolványt, például személyigazolványt, diákigazolványt, jogosítványt vagy útlevelet, valamint vinni kell a lakcímkártyát és a TAJ-kártyát is.