-
XVIII. Fejér vármegyei Prima Díj
A Vállalkozók és Munkáltatók Országos Szövetségének Fejér Vármegyei Szervezete tizennyolcadik alkalommal adta át a Fejér Vármegyei Prima díjakat, az elismeréseket idén is olyan személyek, illetve intézmények vehették át, akik a saját területükön maradandót alkottak. A Prima díjat idén Prof Dr. Györök György egyetemi tanár, Janota Zoltán tizenkilencszeres Ironman, Dr. Szekeres Ferenc szájsebész szakorvos és Dr. Gruiz Andrea gyermekorvos vehette át. Az ünnepség keretében adták át az idei "Év Vállalkozója" díjakat is.
2024.11.22. -
Openhouse iroda nyílt
Pénteken délelőtt ünnepélyes keretek között nyitották meg az Openhouse Ingatlan hálózat székesfehérvári franchise partnerének új irodáját a Távirda utca 39. szám alatt. A cég, amely bérleményből költözött saját tulajdonú ingatlanba, az elmúlt években piacvezető lett a városban és sikeresnek mondhatja magát mind a hitel-, mind pedig az ingatlan üzletágban.
2024.11.22. -
Hackaton győztesek
24 csapat jelentkezett az ország számos pontjáról az idei Harman Hackathon ötlet- és prototípusfejlesztő versenyre, amelynek döntőjében nyolc középiskolai és nyolc egyetemi csapat mérkőzött meg 24 óra alatt. A legjobb, a közlekedésben résztvevők biztonságát növelő műszaki eszközöket a székesfehérvári egyetemisták alkotta KÁVÉ és a pécsi középiskolások alkotta SLEEP készítette.
2024.11.16. -
3. Harman Hackathon
24 órája van a csapatoknak, hogy környezetére reagáló közlekedésbiztonsági eszközt találjanak ki és készítsék el a működő modelljét - elindult a 3. Harman Hackathon döntője. A nyolc egyetemi és nyolc középiskolai csapat a Sóstói Stadionban lázas munkával tölti majd az előttünk álló éjszakát, hogy szombaton bemutathassa a működő modellt, illetve a termék portfólióját a zsűri előtt.
2024.11.15.
Világszínvonalú raktárbázis épült Székesfehérváron
Új, világviszonylatban is újszerű, termékkövető rendszeren dolgoznak Székesfehérváron. A most megnyílt raktár egy olyan infrastruktúrára épült rá, amely az egyre növekvő „zöld” megrendelőket is kielégíti. A hamarosan bevezetendő vonalkódos informatikai rendszernek köszönhetően lehetővé válik, hogy a kamionokra felpakolt áru nyomonkövethető legyen egészen a végfelhasználókig.
2008.09.29. 15:41 |
Új, világviszonylatban is újszerű, termékkövető rendszeren dolgoznak Székesfehérváron. A most megnyílt raktár egy olyan infrastruktúrára épült rá, amely az egyre növekvő „zöld” megrendelőket is kielégíti. A hamarosan bevezetendő vonalkódos informatikai rendszernek köszönhetően lehetővé válik, hogy a kamionokra felpakolt áru nyomonkövethető legyen egészen a végfelhasználókig.
Mindez azt jelenti, hogy az áru biztonságosan és hiánymentesen juthat el a célállomásra. – nyilatkozta Knoll Imre, az MTA Logisztikai Albizottságának alapítója és elnöke.
A rendszer a holland VERSTEIJNEN cég most átadott, 12.000 m2 alapterületű logisztikai központjában lesz elsőként elérhető.
A most megnyílt raktár egy olyan infrastruktúrára épült rá, amely az egyre növekvő „zöld” megrendelőket is kielégíti. Innen elérhetőek a vasúti (kombiterminál), valamint a nemzetközi közúti (E66 és M7) közvetlen kapcsolódási pontok is, amelyek megteremik a környezetvédelmileg előnyös fuvarozási lehetőségek igénybevételét is.
Az innen elinduló főbb nemzetközi útvonalaik Magyarországot, Ausztriát és Szlovákiát a német Ruhr-vidékkel és a Benelux régióval kötik össze. A beruházás összege közel 2,5 milliárd millió forint.
Mindez azt jelenti, hogy az áru biztonságosan és hiánymentesen juthat el a célállomásra. – nyilatkozta Knoll Imre, az MTA Logisztikai Albizottságának alapítója és elnöke.
A rendszer a holland VERSTEIJNEN cég most átadott, 12.000 m2 alapterületű logisztikai központjában lesz elsőként elérhető.
A most megnyílt raktár egy olyan infrastruktúrára épült rá, amely az egyre növekvő „zöld” megrendelőket is kielégíti. Innen elérhetőek a vasúti (kombiterminál), valamint a nemzetközi közúti (E66 és M7) közvetlen kapcsolódási pontok is, amelyek megteremik a környezetvédelmileg előnyös fuvarozási lehetőségek igénybevételét is.
Az innen elinduló főbb nemzetközi útvonalaik Magyarországot, Ausztriát és Szlovákiát a német Ruhr-vidékkel és a Benelux régióval kötik össze. A beruházás összege közel 2,5 milliárd millió forint.