-
Február végéig lehet pályázni a programra
Idén is meghirdeti a Fejér Termék pályázatot a Fejér Vármegyei Önkormányzat. A Nagydíj címre, illetve a Minősített Fejér Termék jelölésre 2025. február 28-ig lehet benyújtani a pályázatokat. A díjakat a Vármegyenapon adják majd át.
2025.01.06. -
Használt autót Fehérvárról
Az egyik legnépszerűbb magyar használtautó-portál összegyűjtötte a 2024-es esztendő legjeit. ezekből kiderült, hogy a legtöbb autóhirdetést az idén - mintegy 36 ezret - Székesfehérváron adták fel.
2024.12.19. -
Kyndryl munkavállalói élmény
A Kyndryl a világ legnagyobb IT infrastruktúra-szolgáltatója Magyarországon elnyerte a Great Place To Work® minősítést™. A rangos elismerés kizárólag azon alapul, hogy a jelenlegi munkatársak mit mondanak a Kyndrylnél szerzett tapasztalataikról. A Great Place To Work® a munkahelyi kultúra, a munkavállalói élmény és a vezetői magatartás globális elismerése, amely bizonyítottan piacvezető bevételt, a munkavállalók megtartását és fokozott mértékű innovációt eredményez.
2024.12.16. -
Videoton évzáró
A Videoton vállalatcsoport idei nettó árbevétele 300 milliárd forint körül alakulhat - jelentette be a cégcsoport elnök-vezérigazgatója pénteki évzáró ünnepségükön. Széles Gábor elmondta, hogy árbevételük valamelyest csökkent az előző évhez képest. Legutóbb a 2009-es gazdasági válság évében volt némi csökkenés a korábbi üzleti év árbevételéhez képest - jegyezte meg.
2024.12.13.
A közüzemi szolgáltatók számlázásával a legelégedetlenebbek a fehérvári fogyasztók
A Székesfehérvári Fogyasztóvédelmi Egyesület felmérést készíttetett a közüzemi szolgáltatásokkal kapcsolatos fogyasztóvédelmi problémákról. A kutatás során kíváncsiak voltak arra, hogy a fehérváriak mennyire bíznak és elégedettek a közüzemi szolgáltatókkal. A víz és csatornaszolgáltatóban, illetve a szemétszállító cégben bíznak meg leginkább, legkevésbé viszont a távhőszolgáltató "lopta be magát a fehérvári fogyasztók szívébe."
A kutatás részletes adatait ITT találja!
A kutatás részletes adatait ITT találja!
2009.07.21. 12:48 |
A Székesfehérvári Fogyasztóvédelmi Egyesület felmérést készíttetett a közüzemi szolgáltatásokkal kapcsolatos fogyasztóvédelmi problémákról. A kutatás során kíváncsiak voltak arra, hogy a fehérváriak mennyire bíznak és elégedettek a közüzemi szolgáltatókkal. A víz és csatornaszolgáltatóban, illetve a szemétszállító cégben bíznak meg leginkább, legkevésbé viszont a távhőszolgáltató "lopta be magát a fehérvári fogyasztók szívébe."
A kutatás részletes adatait ITT találja!
A kutatás részletes adatait ITT találja!
Az Echo Innovációs Műhely 300 fős mintán alapuló telefonos kutatást végzett a megye lakosai között július elején a közüzemi szolgáltatókkal kapcsolatos fogyasztói problémákról. Mérték a villamos energia-, a gáz-, a távhő-, az ivóvíz-, a szennyvíz-, a szemétszállítási és kéményseprői szolgáltatókkal kapcsolatos bizalmat és elégedettséget, illetve a fogyasztói sérelmeket.
Mahler Balázs a Székesfehérvári Fogyasztóvédelmi Egyesület projektmenedzsere elmondta, hogy a számlázással kapcsolatosan a legelégedetlenebbek a fogyasztók: bonyolultnak és néha átláthatatlannak találják a szolgáltatásokért kapott elszámoló számlákat.
A közüzemi cégek közül a leginkább a szennyvízszolgáltatókban és a szemétszállítással foglalkozókban bíznak a megkérdezettek, a legkevésbé pedig a villamos energia, a gáz és a távhőszolgáltatóban. A leggyakoribb fogyasztói sérelemként a közüzemi szolgáltatókkal kapcsolatban a hibaelhárítást említették a lakosok. A kutatásból kiderült, hogy meghibásodás esetén többször be kellett jelenteni a hibát, míg a szolgáltató megoldotta problémát. A kutatásból kiderült, hogy megyében élők egynegyede reklamált valaha is életében személyesen, és 39 százalékuk pedig telefonon keresztül, míg a lakosok több mint fele nem reklamált még soha közüzemi szolgáltatásokkal kapcsolatban.