-
Február végéig lehet pályázni a programra
Idén is meghirdeti a Fejér Termék pályázatot a Fejér Vármegyei Önkormányzat. A Nagydíj címre, illetve a Minősített Fejér Termék jelölésre 2025. február 28-ig lehet benyújtani a pályázatokat. A díjakat a Vármegyenapon adják majd át.
2025.01.09. -
Használt autót Fehérvárról
Az egyik legnépszerűbb magyar használtautó-portál összegyűjtötte a 2024-es esztendő legjeit. ezekből kiderült, hogy a legtöbb autóhirdetést az idén - mintegy 36 ezret - Székesfehérváron adták fel.
2024.12.19. -
Kyndryl munkavállalói élmény
A Kyndryl a világ legnagyobb IT infrastruktúra-szolgáltatója Magyarországon elnyerte a Great Place To Work® minősítést™. A rangos elismerés kizárólag azon alapul, hogy a jelenlegi munkatársak mit mondanak a Kyndrylnél szerzett tapasztalataikról. A Great Place To Work® a munkahelyi kultúra, a munkavállalói élmény és a vezetői magatartás globális elismerése, amely bizonyítottan piacvezető bevételt, a munkavállalók megtartását és fokozott mértékű innovációt eredményez.
2024.12.16. -
Videoton évzáró
A Videoton vállalatcsoport idei nettó árbevétele 300 milliárd forint körül alakulhat - jelentette be a cégcsoport elnök-vezérigazgatója pénteki évzáró ünnepségükön. Széles Gábor elmondta, hogy árbevételük valamelyest csökkent az előző évhez képest. Legutóbb a 2009-es gazdasági válság évében volt némi csökkenés a korábbi üzleti év árbevételéhez képest - jegyezte meg.
2024.12.13.
Biztonságosabb lesz a közlekedés Budapest és Székesfehérvár között
A vasúti közlekedés biztonságát jelentősen növelő Egységes Európai Vonatbefolyásoló Rendszer 2-es szintjét telepítik a Budapest - Székesfehérvár vasútvonalon. A beruházást döntően az Európai Unió finanszírozza - közölte a Nemzeti Infrastruktúra Fejlesztő Zrt. A beruházó már befejezte az előkészítő munkálatokat, s a tervek szerint jövőre kezdi meg a biztosító rendszer pálya menti alrendszerének a kiépítését.
2010.12.10. 07:42 |
A vasúti közlekedés biztonságát jelentősen növelő Egységes Európai Vonatbefolyásoló Rendszer 2-es szintjét telepítik a Budapest - Székesfehérvár vasútvonalon. A beruházást döntően az Európai Unió finanszírozza - közölte a Nemzeti Infrastruktúra Fejlesztő Zrt. A beruházó már befejezte az előkészítő munkálatokat, s a tervek szerint jövőre kezdi meg a biztosító rendszer pálya menti alrendszerének a kiépítését.
A 68 kilométer hosszú pályaszakaszra kiterjedő munkálatok várhatóan 2014 végére fejeződnek be.
A rendszer feladata a vonatok közlekedésének felügyelete, a vasúti forgalom biztonságának garantálása a különböző üzemi helyzetekben. Ha például a mozdonyvezető nem csökkenti a sebességet megfelelő mértékben, ha a sebesség eleve túl magas, illetve, ha a vonat megállásra, vagy a sebesség csökkentésére jelzést adó berendezés felé közeledik, a rendszer automatikusan bekapcsolja az üzemi féket, s ha szükséges, a vészféket is.
Az ETCS2 telepítési munkáival párhuzamosan folyó pálya- és biztosítóberendezési rekonstrukció eredményeként Kelenföld és Székesfehérvár között a meglevő vasúti pályát alkalmassá teszik az óránként 160 kilométeres sebességgel történő közlekedésre. A fejlesztés a Közlekedés Operatív Program részeként valósul meg az európai Regionális Fejlesztési alap társfinanszírozásával.