Fehérvári off-road sikerek Erdélyből

 2007 után 2008-ban is a magyarok lettek a legjobbak Európa egyik legerősebb terepjáró-viadalán, a Transsylvania Adventura Trophy sárdagasztásában. A július elseje és hatodika között Erdélyben rendezett Off-road versenyen minden induló nemzet két gépjárművel vágott neki a sziklafalakkal, meredek emelkedőkkel és sáros lejtőkkel, vízmosásokkal és folyóátkelésekkel tarkított terepnek, s az extrém végelszámolásnál a Boros Csaba-Boros Melinda duó által irányított Jeep proto, valamint a fehérvári Dóczi István-Demeter Paul nevével fémjelzett G-Mercedes-proto örülhetett a magyar csapat elsőségének.

2008.07.14. 08:38 |
 2007 után 2008-ban is a magyarok lettek a legjobbak Európa egyik legerősebb terepjáró-viadalán, a Transsylvania Adventura Trophy sárdagasztásában.

 A július elseje és hatodika között Erdélyben rendezett Off-road versenyen minden induló nemzet két gépjárművel vágott neki a sziklafalakkal, meredek emelkedőkkel és sáros lejtőkkel, vízmosásokkal és folyóátkelésekkel tarkított terepnek, s az extrém végelszámolásnál a Boros Csaba-Boros Melinda duó által irányított Jeep proto, valamint a fehérvári Dóczi István-Demeter Paul nevével fémjelzett G-Mercedes-proto örülhetett a magyar csapat elsőségének, nem kevesebb, mint 97 perccel előbb értek célba, mint a második bolgár együttes.
 Az erdélyi terep igencsak próbára tette a járműveket, de a mezőny talán legjobb mechanikus csörlőjével rendelkező fehérvári G-Merci minden akadályt leküzdött. Az első napokban műszaki hiba miatt vissza is kellett fordulnia a Dóczi-Demeter kettősnek, s az utolsó etap előtt még két perc hátrányban voltak az élmenőkkel szemben.
 A fehérvári egység, Dóczi Istvánnal és Demeter Paullal az utastérben legközelebb az Istria- Trophyn kapaszkodik az újabb győzelemért.