-
Kupameccs Fehérváron
Hazai pályán játszik szerdán a Fehérvár FC az UEFA Konferencia Liga második selejtezőkörének visszavágóján. A múlt héten a Fehérvár 2–1-re győzött a Sumqayit otthonában, szerdán pedig a Sóstói Stadionban fogadja az azeri csapatot.
2024.07.30. -
ARAK érmek Szolnokról
Az olimpia árnyékában az utánpótlás atléták, a jászsági megyeszékhelyen döntöttek az U20 és U23 korosztály bajnoki helyezésiről. A nyári kánikulában lebonyolított megmérettetésen kilenc érem mellett, ugyanennyi 4-8. helyezés került az ARAK tarsolyába. Az érmes és döntős eredményeket elért atléták edzői Varga Tamás, Olasz Tamás és Tölgyesi Előd voltak.
2024.07.29. -
Előnyből várt visszavágó
A labdarúgó Konferencia-liga selejtezőjének második körében múlt héten Azerbajdzsánban nyert a Fehérvár FC. A visszavágó szerdán lesz a Sóstói Stadionban.
2024.07.30. -
Legyél versenybíró!
A 2024/2025-ös szezon előtt is indul képzés új versenybírók részére, Székesfehérváron extra előzetes felkészítéssel. Munkájukat a Magyar Jégkorong Szövetség Versenyirodája felügyeli, így az új versenybírók képzését és vizsgáztatását is ők végzik.
2024.07.24.
Fehérvári off-road sikerek Erdélyből
2007 után 2008-ban is a magyarok lettek a legjobbak Európa egyik legerősebb terepjáró-viadalán, a Transsylvania Adventura Trophy sárdagasztásában. A július elseje és hatodika között Erdélyben rendezett Off-road versenyen minden induló nemzet két gépjárművel vágott neki a sziklafalakkal, meredek emelkedőkkel és sáros lejtőkkel, vízmosásokkal és folyóátkelésekkel tarkított terepnek, s az extrém végelszámolásnál a Boros Csaba-Boros Melinda duó által irányított Jeep proto, valamint a fehérvári Dóczi István-Demeter Paul nevével fémjelzett G-Mercedes-proto örülhetett a magyar csapat elsőségének.
2008.07.14. 08:38 |
2007 után 2008-ban is a magyarok lettek a legjobbak Európa egyik legerősebb terepjáró-viadalán, a Transsylvania Adventura Trophy sárdagasztásában.
A július elseje és hatodika között Erdélyben rendezett Off-road versenyen minden induló nemzet két gépjárművel vágott neki a sziklafalakkal, meredek emelkedőkkel és sáros lejtőkkel, vízmosásokkal és folyóátkelésekkel tarkított terepnek, s az extrém végelszámolásnál a Boros Csaba-Boros Melinda duó által irányított Jeep proto, valamint a fehérvári Dóczi István-Demeter Paul nevével fémjelzett G-Mercedes-proto örülhetett a magyar csapat elsőségének, nem kevesebb, mint 97 perccel előbb értek célba, mint a második bolgár együttes.
Az erdélyi terep igencsak próbára tette a járműveket, de a mezőny talán legjobb mechanikus csörlőjével rendelkező fehérvári G-Merci minden akadályt leküzdött. Az első napokban műszaki hiba miatt vissza is kellett fordulnia a Dóczi-Demeter kettősnek, s az utolsó etap előtt még két perc hátrányban voltak az élmenőkkel szemben.
A fehérvári egység, Dóczi Istvánnal és Demeter Paullal az utastérben legközelebb az Istria- Trophyn kapaszkodik az újabb győzelemért.
A július elseje és hatodika között Erdélyben rendezett Off-road versenyen minden induló nemzet két gépjárművel vágott neki a sziklafalakkal, meredek emelkedőkkel és sáros lejtőkkel, vízmosásokkal és folyóátkelésekkel tarkított terepnek, s az extrém végelszámolásnál a Boros Csaba-Boros Melinda duó által irányított Jeep proto, valamint a fehérvári Dóczi István-Demeter Paul nevével fémjelzett G-Mercedes-proto örülhetett a magyar csapat elsőségének, nem kevesebb, mint 97 perccel előbb értek célba, mint a második bolgár együttes.
Az erdélyi terep igencsak próbára tette a járműveket, de a mezőny talán legjobb mechanikus csörlőjével rendelkező fehérvári G-Merci minden akadályt leküzdött. Az első napokban műszaki hiba miatt vissza is kellett fordulnia a Dóczi-Demeter kettősnek, s az utolsó etap előtt még két perc hátrányban voltak az élmenőkkel szemben.
A fehérvári egység, Dóczi Istvánnal és Demeter Paullal az utastérben legközelebb az Istria- Trophyn kapaszkodik az újabb győzelemért.