-
Február végéig lehet pályázni a programra
Idén is meghirdeti a Fejér Termék pályázatot a Fejér Vármegyei Önkormányzat. A Nagydíj címre, illetve a Minősített Fejér Termék jelölésre 2025. február 28-ig lehet benyújtani a pályázatokat. A díjakat a Vármegyenapon adják majd át.
2025.01.09. -
Használt autót Fehérvárról
Az egyik legnépszerűbb magyar használtautó-portál összegyűjtötte a 2024-es esztendő legjeit. ezekből kiderült, hogy a legtöbb autóhirdetést az idén - mintegy 36 ezret - Székesfehérváron adták fel.
2024.12.19. -
Kyndryl munkavállalói élmény
A Kyndryl a világ legnagyobb IT infrastruktúra-szolgáltatója Magyarországon elnyerte a Great Place To Work® minősítést™. A rangos elismerés kizárólag azon alapul, hogy a jelenlegi munkatársak mit mondanak a Kyndrylnél szerzett tapasztalataikról. A Great Place To Work® a munkahelyi kultúra, a munkavállalói élmény és a vezetői magatartás globális elismerése, amely bizonyítottan piacvezető bevételt, a munkavállalók megtartását és fokozott mértékű innovációt eredményez.
2024.12.16. -
Videoton évzáró
A Videoton vállalatcsoport idei nettó árbevétele 300 milliárd forint körül alakulhat - jelentette be a cégcsoport elnök-vezérigazgatója pénteki évzáró ünnepségükön. Széles Gábor elmondta, hogy árbevételük valamelyest csökkent az előző évhez képest. Legutóbb a 2009-es gazdasági válság évében volt némi csökkenés a korábbi üzleti év árbevételéhez képest - jegyezte meg.
2024.12.13.
Fehérváron is nagy sikere volt az Élelmiszerklub kézműves szemináriumának
Fehérvár is helyszíne volt az Élelmiszerklub Alapítvány sikeres rendezvénysorozatának. A marketing ismeretek mellett a termelők megtanulhatták a kézműves élelmiszerek vásárlókhoz való eljuttatásának lehetőségeit és az értékesítés legfontosabb technikáit is. Az ingyenes kézműves szemináriumok célja, hogy marketing, értékesítési és jogi ismereteket átadásával a helyi kistermelői élelmiszer- vállalkozások fejlődését segítsék.
2014.02.07. 07:17 |
Székesfehérvár is helyszíne volt az Élelmiszerklub Alapítvány sikeres rendezvénysorozatának. A marketing ismeretek mellett a termelők megtanulhatták a kézműves élelmiszerek vásárlókhoz való eljuttatásának lehetőségeit és az értékesítés legfontosabb technikáit is. Az ingyenes kézműves szemináriumok célja, hogy marketing, értékesítési és jogi ismereteket átadásával a helyi kistermelői élelmiszer- vállalkozások fejlődését segítsék.
A helyi élelmiszer-kézművesek mellett azokat is várták a szervezők, akik még csak tervezik vállalkozásuk elindítását. A másfél napos ingyenes programokon nem csak elméleti, de gyakorlati tudást is szerezhettek a jelen lévők. „A résztvevők aktivitása és az elégedettségi kérdőívek visszaigazolták, hogy helyes döntés volt a szemináriumi forma választása: rövid elméleti rész után gyakorlati és azonnal alkalmazható tanácsok és példák átadása. A résztvevők lelkesen és nyitottan vettek részt a szeminárium munkájában, sokat jegyzeteltek, kérdéseket nagy számban tettek fel. Emellett jövőbeni együttműködések is elindultak közöttük.” – mondta Sárközy Ildikó, az Élelmiszerklub Alapítvány kuratóriumi elnöke.
A marketing ismeretek mellett a termelők megtanulhatták a kézműves élelmiszerek vásárlókhoz való eljuttatásának lehetőségeit és az értékesítés legfontosabb technikáit is. Akár a családi gazdaság bevételének növelése, akár a kézműves termékek ismertségének növelése volt a cél, a szakemberek segítettek eligazodni a hatékony piaci megoldások világában.
A projekt a Magyar Nemzeti Vidéki Hálózat Elnökségének értékelése és javaslata alapján, az Európai Mezőgazdasági és Vidékfejlesztési Alap társfinanszírozásában, a Nemzeti Vidékfejlesztési Program Irányító Hatóságának jóváhagyásával valósul meg.