-
Megújult az Alpha Patika
A megújult Alpha Patika avatóünnepségére került sor hétfőn a József Attila utca 39. szám alatt. Alma referencia patikaként működik a dr. Horváth Máté által vezette gyógyszertár. Szélesebb választékkal, és jelentősen kibővült kiszolgálótérrel találkozhatnak a betegek és azok, akik egészségmegőrzés céljából vásárolnak patikai termékeket.
2024.07.01. -
NAV ellenőrzések
A Nemzeti Adó- és Vámhivatal munkatársai a Velencei-tó térségében ellenőrzik a számla- és nyugtaadást továbbá fokozottan ellenőrzik a jövedéki kiskereskedőknél a jövedéki termékek eredetét. A szezonáliszöldség- és gyümölcsértékesítőknél illetve a fagylalt értékesítőknél ellenőrzik a nyugtaadást valamint az alkalmazottak bejelentését.
2024.06.27. -
Vállalkozásfejlesztési Program
Vállalkozásfejlesztési Programsorozat keretében nyáron is várja a vállalkozásokat tájékoztató előadásokra, információs napokra, vállalkozói klubokra, tanácsadásokra Fejér vármegye különböző településein a Fejér Megyei Kereskedelmi és Iparkamara.
2024.06.26. -
A siker titka
A siker titka - TDK Orientációs Délután címmel rendeztek programot hétfőn az Óbudai Egyetem Alba Regia Műszaki Karán. Itt került sor a Bejczy Antal Robotverseny díjátadó ünnepségére és az elkészített munkák bemutatására is. A díjátadót a TDK versenyzők és WordSkills helyezettek rövid élménybeszámolói követték.
2024.06.10.
Két díjat is kapott a fehérvári székhelyű PatikaPlus Gyógyszertárak cégcsoport
![Két díjat is kapott a fehérvári székhelyű PatikaPlus Gyógyszertárak cégcsoport](/_upload/images/news/53745/pp.jpg)
A felmérés 2018-as eredményei alapján a személyes ügyfélkiszolgálás kategóriában a nagyvállalatok között a PatikaPlus Gyógyszertárak is dobogóra került. Sőt, a tesztvásárlók összesített véleménye alapján idén a Legjobb családbarát kiszolgálást a Patikaplus Gyógyszertárak nyújtották.
Az oklevelet Dr. Selyem Bernadett, a cégcsoport kereskedelmi igazgatója vette át, aki az eseményt követően kifejtette: a PatikaPlus Gyógyszertárakban mindig nagy figyelmet fordítanak arra, hogy az ügyfelek minél magasabb szintű kiszolgálásban részesüljenek. Ennek érdekében rendszeres képzéseken vesznek részt a cég dolgozói.
„Az ügyfélkiszolgálás színvonalának növekedése néhány éven belül akár 20-30 százalékos átlagos árbevétel növekedést is hozhat. A hazai ügyfélkiszolgálási színvonal javítását küldetésünknek tekintjük, minden évben vannak új indulóink, ebből is látjuk, hogy az egyes iparági szereplők, területtől függetlenül kiemelten kezelik a terület fejlesztését, és az itt kapott eredményeket be is tudják építeni üzleti stratégiájukba” - hangsúlyozta Mózes István, a szervező ClientFirst Consulting ügyvezető partnere, hozzátéve: a tapasztalatok alapján egy elégedett vásárló akár 2,5-szer annyit is költhet egy vállalatnál, mint egy elégedetlen.
„Létrehoztunk egy úgynevezett Kiválóság Indexet, ami azt figyeli, hogy a gazdasági teljesítményhez képest a Kiválóság Program résztvevői milyen teljesítményt nyújtanak évről évre. Látszik, hogy az olló egyre nyílik és a csaknem tíz év alatt – amióta vizsgáljuk ezt a mutatót is - a résztvevők teljesítménye két és félszer jobb, mint a gazdaság átlagos teljesítménye”– összegezte az ügyvezető.