-
Kutatók éjszakája 43 programmal
Immár egy évtizede, minden szeptemberben megnyitják kapuikat az európai kutatólaborok, hogy megmutassák, a tudomány nem egy „elefántcsonttoronyban” művelt, magányos tevékenység, hanem egy izgalmas lehetőségeket kínáló, szorgalommal bárki számára elérhető hivatás.
2024.09.24. -
Kedden állásbörze
Az Óbudai Egyetem Alba Regia Kara immár harmadik alkalommal ad helyet az egyetem állásbörzéjének, amelyre az egyetemistákon túl a régió minden álláskeresőjét szeretettel várják kedden 10 órától. A kiállítók között számos nagyfoglalkoztató ajánlataival is megismerkedhetnek az érdeklődők.
2024.09.23. -
Pályaválasztás előtt
Tizenhét pályaválasztás előtt álló, saját családjuk nélkül nevelkedő tini vett részt a székesfehérvári Grundfos Magyarország Gyártó Kft által szervezett pályaválasztási programon. A „Vigyázó kéz” Gyermekvédelmi Egyesület által támogatott gyerekeket Udvar Csaba ügyvezető várta a fehérvári gyárban.
2024.09.12. -
Harman Hackathon harmadszor
Harmadik alkalommal hirdeti meg az Óbudai Egyetem Alba Regia Kar, a Harman Becker Kft. és Székesfehérvár Önkormányzata a „Junior Engineers Camp – HARMAN Hackathon” ötlet- és prototípusfejlesztő versenyt. A középiskolások és egyetemisták alkotta csapatok október 18-ig, egy kisfilm elkészítésével nevezhetnek a selejtezőbe, ahonnan hat középiskolai és nyolc egyetemi csapat jut a november 15-én kezdődő 24 órás döntőbe.
2024.09.12.
Közösségi vásárlás - fehérvári cég is megjelent a piacon
Az egyik legújabb szolgáltatói trend a közösségi vásárlásra való buzdítás. Hazánkban is több hasonló kezdeményezés indult el: Székesfehérváron egy lokálpatriótákból álló csoport is beállt a sorba. Õk felkutatják a városban működő kiskereskedelmi szolgáltatókat és kereskedőket. A www.feleannyi.hu oldalon meghirdetnek a cég egy termékére vagy szolgáltatására egy akciót, amelyben meghatározott számú vásárló esetén az eredeti árhoz képest 50 % engedmény illeti meg a vásárlót.
2011.05.23. 10:18 |
Az egyik legújabb szolgáltatói trend a közösségi vásárlásra való buzdítás. Magyarországon rengeteg hasonló internetes mozgalom állt, az Amerikában már jól bevált kereskedői magatartás mögé. Több, mint 20 országban léptek vállalkozások a vásárlói közösségek szervezésének útjára, óriási sikerrel. A kereskedői kimutatások dollármilliós bevételeket jegyeztek. A dolog lényege az, hogy a vásárló és a szolgáltató-kereskedő is jól jár.
Hazánkban is több hasonló kezdeményezés indult el, eddig többnyire Budapesti ajánlatokkal. Székesfehérváron egy lokálpatriótákból álló csoport is beállt a sorba. Õk felkutatják a városban működő kiskereskedelmi szolgáltatókat és kereskedőket. Az ajánlat lényege, hogy a www.feleannyi.hu oldalon meghirdetnek a cég egy termékére vagy szolgáltatására egy akciót, amelyben meghatározott számú vásárló esetén az eredeti árhoz képest minimum 50 % engedmény illeti meg a vásárlót. A vevőszámot, valamint az akció lejárati határidejét a hirdető cég határozza meg. A határidő néhány héttől több hónapig is rendelkezésre állhat.
A www.feleannyi.hu teamje, felvállalja, hogy megszerzi a szükséges vásárlót, ezért a weboldalukon kívül a jól ismert közösségi portálokon is megjeleníti az akciós ajánlatokat. Amennyiben a kedvezmény igénybevételéhez elegendő vásárló összejön, akkor banki átutalás formájában, a vásárlók kifizetik a termék/szolgáltatás ellenértékét, majd a regisztrációban megadott e-mail címen megkapják a kupont. A kupon kinyomtatása és a szolgáltatónál való bemutatása után vehető igénybe a kedvezmény. Ezzel a lehetőséggel lecsökkenek a szolgáltatók reklámra szánt költségei, mivel nincs előzetes költség.
Amennyiben mégsem jönne össze a meghatározott vásárló mennyiség, az akciót meghirdető szolgáltatónak semmilyen anyagi kötelezettsége nincs.
Több székesfehérvári vállalkozás vette már igénybe abszolút bizalommal ezt a lehetőséget, és elmondhatjuk, hogy valóban sikeres volt a www.feleannyi.hu oldalon való megjelenés. Többen is szerepelnek már a résztvevők között, akik sokadik alkalommal veszik igénybe ezt a fajta kereskedelmi magatartást.
Ez a konstrukció valóban mindenki igényének megfelel, mert a vásárló kevesebbet fizet, a felajánló cég pedig újabb klienseket tudhat magáénak. Hosszú távon még inkább érződik ennek a jótékony hatása, hiszen minél több ember ismeri meg ezeket a cégeket, annál nagyobb az esély a multik mellett a talpon maradásra.