-
Február végéig lehet pályázni a programra
Idén is meghirdeti a Fejér Termék pályázatot a Fejér Vármegyei Önkormányzat. A Nagydíj címre, illetve a Minősített Fejér Termék jelölésre 2025. február 28-ig lehet benyújtani a pályázatokat. A díjakat a Vármegyenapon adják majd át.
2025.01.09. -
Használt autót Fehérvárról
Az egyik legnépszerűbb magyar használtautó-portál összegyűjtötte a 2024-es esztendő legjeit. ezekből kiderült, hogy a legtöbb autóhirdetést az idén - mintegy 36 ezret - Székesfehérváron adták fel.
2024.12.19. -
Kyndryl munkavállalói élmény
A Kyndryl a világ legnagyobb IT infrastruktúra-szolgáltatója Magyarországon elnyerte a Great Place To Work® minősítést™. A rangos elismerés kizárólag azon alapul, hogy a jelenlegi munkatársak mit mondanak a Kyndrylnél szerzett tapasztalataikról. A Great Place To Work® a munkahelyi kultúra, a munkavállalói élmény és a vezetői magatartás globális elismerése, amely bizonyítottan piacvezető bevételt, a munkavállalók megtartását és fokozott mértékű innovációt eredményez.
2024.12.16. -
Videoton évzáró
A Videoton vállalatcsoport idei nettó árbevétele 300 milliárd forint körül alakulhat - jelentette be a cégcsoport elnök-vezérigazgatója pénteki évzáró ünnepségükön. Széles Gábor elmondta, hogy árbevételük valamelyest csökkent az előző évhez képest. Legutóbb a 2009-es gazdasági válság évében volt némi csökkenés a korábbi üzleti év árbevételéhez képest - jegyezte meg.
2024.12.13.
Közösségi vásárlás - fehérvári cég is megjelent a piacon
Az egyik legújabb szolgáltatói trend a közösségi vásárlásra való buzdítás. Hazánkban is több hasonló kezdeményezés indult el: Székesfehérváron egy lokálpatriótákból álló csoport is beállt a sorba. Õk felkutatják a városban működő kiskereskedelmi szolgáltatókat és kereskedőket. A www.feleannyi.hu oldalon meghirdetnek a cég egy termékére vagy szolgáltatására egy akciót, amelyben meghatározott számú vásárló esetén az eredeti árhoz képest 50 % engedmény illeti meg a vásárlót.
2011.05.23. 10:18 |
Az egyik legújabb szolgáltatói trend a közösségi vásárlásra való buzdítás. Magyarországon rengeteg hasonló internetes mozgalom állt, az Amerikában már jól bevált kereskedői magatartás mögé. Több, mint 20 országban léptek vállalkozások a vásárlói közösségek szervezésének útjára, óriási sikerrel. A kereskedői kimutatások dollármilliós bevételeket jegyeztek. A dolog lényege az, hogy a vásárló és a szolgáltató-kereskedő is jól jár.
Hazánkban is több hasonló kezdeményezés indult el, eddig többnyire Budapesti ajánlatokkal. Székesfehérváron egy lokálpatriótákból álló csoport is beállt a sorba. Õk felkutatják a városban működő kiskereskedelmi szolgáltatókat és kereskedőket. Az ajánlat lényege, hogy a www.feleannyi.hu oldalon meghirdetnek a cég egy termékére vagy szolgáltatására egy akciót, amelyben meghatározott számú vásárló esetén az eredeti árhoz képest minimum 50 % engedmény illeti meg a vásárlót. A vevőszámot, valamint az akció lejárati határidejét a hirdető cég határozza meg. A határidő néhány héttől több hónapig is rendelkezésre állhat.
A www.feleannyi.hu teamje, felvállalja, hogy megszerzi a szükséges vásárlót, ezért a weboldalukon kívül a jól ismert közösségi portálokon is megjeleníti az akciós ajánlatokat. Amennyiben a kedvezmény igénybevételéhez elegendő vásárló összejön, akkor banki átutalás formájában, a vásárlók kifizetik a termék/szolgáltatás ellenértékét, majd a regisztrációban megadott e-mail címen megkapják a kupont. A kupon kinyomtatása és a szolgáltatónál való bemutatása után vehető igénybe a kedvezmény. Ezzel a lehetőséggel lecsökkenek a szolgáltatók reklámra szánt költségei, mivel nincs előzetes költség.
Amennyiben mégsem jönne össze a meghatározott vásárló mennyiség, az akciót meghirdető szolgáltatónak semmilyen anyagi kötelezettsége nincs.
Több székesfehérvári vállalkozás vette már igénybe abszolút bizalommal ezt a lehetőséget, és elmondhatjuk, hogy valóban sikeres volt a www.feleannyi.hu oldalon való megjelenés. Többen is szerepelnek már a résztvevők között, akik sokadik alkalommal veszik igénybe ezt a fajta kereskedelmi magatartást.
Ez a konstrukció valóban mindenki igényének megfelel, mert a vásárló kevesebbet fizet, a felajánló cég pedig újabb klienseket tudhat magáénak. Hosszú távon még inkább érződik ennek a jótékony hatása, hiszen minél több ember ismeri meg ezeket a cégeket, annál nagyobb az esély a multik mellett a talpon maradásra.