PÁLYÁZATI KIÍRÁS
Lakások és nem lakás céljára szolgáló helyiségek együttes értékesítésére
(Székesfehérvár, Zichy liget 6.)
Székesfehérvár Megyei Jogú Város Önkormányzata (8000 Székesfehérvár, Városház tér 1.) az önkormányzat tulajdonában lévő lakások és nem lakás céljára szolgáló helyiségek bérletéről és elidegenítéséről szóló 48/2010. (XII. 14.) önkormányzati rendelet alapján nyilvános pályázatot hirdet az alábbi, kizárólagos tulajdonában álló lakások és nem lakás céljára szolgáló helyiségek, együttes, egy pályázati eljárásban történő értékesítésére:
Cím hrsz. (Szfvár) |
Funkció komfortfokozat |
Alapterület, Ingatlanhoz tartozó th-i osztatlan közös tul. hányad |
Forgalmi érték – minimális eladási ár (Ft) |
Megjegyzés |
Zichy liget 6. fsz. 2.,4.,5., I. em. 1-7.
30/B/2, 30/B/4, 30/B/5, 30/B/6, 30/B/7, 30/B/8, 30/B/9, 30/B/10, 30/B/11, 30/B/12 |
Ingatlan-nyilvántartás szerint 8 lakás és 2 nem lakás céljára szolgáló helyiség együttes értékesítése
A lakásként nyilvántartott albetétek részben komfortos, részben komfort nélküli komfortfokozatúak, részben az inytv. szerint „lakás”-ként nyilvántartott, de a jogszabályok szerinti „lakás” fogalomnak meg nem felelő ingatlanok |
Együtt:
397 m2 7120/10.000
Ebből:
30/B/2 37 m2 700/10.000
30/B/4 17 m2 170/10.000
30/B/5 23 m2 230/10.000
30/B/6 75 m2 1410/10.000
30/B/7 36 m2 680/10.000
30/B/8 37m2 700/10.000
30/B/9 34 m2 640/10.000
30/B/10 60 m2 1.120/10.000
30/B/11 34 m2 640/10.000
30/B/12 44 m2 830/10.000
|
Együtt:
Bruttó 134.400.000,-
|
A vonatkozó jogszabályok, így az országos településrendezési és építési követelményekről szóló 253/1997. (XII. 20.) Korm. rendelet 105.§, valamint a lakások és helyiségek bérletére, valamint az elidegenítésükre vonatkozó egyes szabályokról szóló 1993. évi LXXVIII. törvény 91/A §-ai szerinti „lakás” fogalomnak részben nem felelnek meg. Az egyes ingatlanok műszaki állapotuk, a közművek részbeni vagy teljes hibája, valamint alaprajzi elrendezésük miatt átfogó felújításra szorulnak.
30/B/2 Teljes felújításra szoruló, lakhatásra jelen állapotában alkalmatlan, eredetileg komfortos lakás. A lakáshoz tartozó tároló és wc külön-külön bejárattal az udvarról közelíthető meg. A közművek használhatatlansága miatt a komfortfokozat csak elvi szinten értelmezhető.
30/B/4 Udvari tároló ingatlan, rossz állapotú, felújításra szorul. A társasházi alapító okirat szerint hozzá tartozik a közvetlen mellette található, a korábban komfort nélküli emeleti lakások bérlői által használt mellékhelyiség
30/B/5 Udvari tároló ingatlan, megközelítése közvetlenül az udvarról, önálló bejáraton keresztül lehetséges. Rossz állapotú, felújításra szorul.
30/B/6 Az épülettel szemben állva a bal oldalon található, komfortos komfortfokozatú, háromszobás, utcafronti lakás. Beázás miatt a mennyezet vakolata nagy területen levált, a parketta használhatatlanná vált.
30/B/7 A bal oldali épületszárny udvarra néző, két helyiségből (szoba, konyha) álló lakása, részben az egykori függőfolyosó beépítésével jött létre, részben a korábbi nagypolgári lakásból került leválasztásra. Alaprajzi elrendezése átlagosnál kedvezőtlenebb, szobája másodlagos megvilágítású, a konyha-előtéren keresztül. Átfogó felújítást igényel.
30/B/8 A bal oldali épületszárny udvarra néző lakása, a társasházi alapító okirat szerint hozzá tartozik a XXIV. számmal jelölt közös folyosóról nyíló mellékhelyiség. Eredetileg komfortos fűtési móddal, de nagyobb szobája 11,77 m2, azaz nem éri el a Ltv. szerint megkívánt minimálisan 12 m2-t. Átfogó felújítást igényel.
30/B/9 A jobb oldali épületszárny udvarra néző két helyiségből (szoba, konyha) álló lakása, részben az egykori függőfolyosó beépítésével jött létre, részben a korábbi nagypolgári lakásból került leválasztásra. Alaprajzi elrendezése átlagosnál kedvezőtlenebb, szobája másodlagos megvilágítású, az előszobaként is funkcionáló konyhán keresztül. A lakás korábban teljesen kiégett, azóta lakatlan, átfogó felújítást igényel.
30/B/10 A jobb oldali épületszárnyban 1945 után kialakított lakás, előszobája az egykori lépcsőházból (fogadótérből) került leválasztásra, a konyha, fürdő, spájz a korábbi függőfolyosó beépítésével jött létre. Felújításra szoruló lakás, alaprajzi elrendezése kedvezőtlen, a szobák részben másodlagos megvilágítással rendelkeznek.
30/B/11 Egyetlen helyiségből (!) álló szükséglakás, a lakásban a vízvételi lehetőség sem adott, a korábbi bérlő a lépcsőházban lévő csapot és az udvari, korábban közös, a th-á alakítást követően azonban a /4 hrsz-ú tárolóhoz csatolt wc-t használta. A jobboldali épületrész utcafrontján helyezkedik el, két ablaka a Zichy ligetre néz. A /12 albetéttel falhatáros, a két rész közötti korábbi ajtó elfalazásra került.
30/B/12 Az utcafronton található, erkélyes, a korábbi nagypolgári lakás egy részéből kialakított lakás. Szűk bejárata a II. vh. után kerülhetett kialakításra a korábbi fal áttörésével. Fürdőszoba, wc a lakásban nincs, a korábbi lakó az udvari wc-t használhatta, amely a th-á alakításkor a /4-es tároló része lett. |
A nem lakás céljára szolgáló helyiségek értékesítése esetén az Önkormányzat ÁFA-alanyiságot választott, így a 30/B/4 és és 30/B/5 helyrajzi számon nyilvántartott két tároló értékesítése esetén a vételár ÁFÁ-val növelt érték. A 30/B/4 és 30/B/5 helyrajzi számú nem lakás céljára szolgáló helyiség együttes forgalmi értéke (bruttó 4.000.000,- Ft) a teljes forgalmi érték (134.400.000,- Ft) 2,976 %-a, ezért eredményes pályázat esetén a pályázó által megajánlott vételár fentiek szerinti hányada, azaz 2,976 %-a ÁFÁ-val növelt, bruttó érték. Az ingatlan-nyilvántartásban „lakás” megjelöléssel szereplő ingatlanokat ÁFA-fizetési kötelezettség nem terheli.
A Székesfehérvár, Zichy liget 6. szám alatti (Székesfehérvár 30 hrsz.) épület a XIX. században épült lakóépület, műemlék. Fejér Megye Műemlékjegyzékében 1499 lajtsromszám alatt, Varga-ház néven szerepel az alábbi megjegyzéssel:
„Zártsorú beépítésben álló, U alaprajzú, alápincézett, egyemeletes, nyeregtetős lakóház. Utcai homlokzatán közép- és sarokrizalitok. A középrizalitot a főpárkány képszékébe belenyúló timpanon zárja le, a középrizalitban szegmentíves bejárati kapu, fölötte konzolokon nyugvó, áttört kőrácsos mellvédű erkély. A homlokzat sávozott vakolat-architektúrájú, a vízszintes záradékú ablakok köténydíszesek, az emeletieket konzolokon nyugvó szemöldökpárkány zárja le. A konzolos kőpárkány képszékében büsztök találhatók. Szűk belső udvarában a középrizalit enyhén előreugró. Az oldalszárnyak előtt, utólag beépített függőfolyosó. Kapualj, földszint hevederes csehsüveg boltozatos, kétoldalt háromkarú, öntöttvas korlátos lépcsőházak. Épült 1860 körül.”
Az épület közös telken helyezkedik el az Ybl Miklós utca 9. társasházzal. A Zichy liget 6. szám alatti társasház társasházi osztatlan közös tulajdonban álló telkén a 30/A helyrajzi számú, Székesfehérvár, Ybl Miklós u. 9. alatti lakóépület áll, amelynek társasháztulajdon jogi jellege 1996. november 1. napján került ingatlan-nyilvántartási bejegyzésre. A 30/A hrsz-ú lakóépület által magában foglalt 30/A/1-9 hrsz-ú társasházi önálló ingatlanok („albetétek) tulajdoni lapjára a 30 hrsz-ú ingatlant terhelő – a 30/A hrsz-ú társasház alapító okirata szerint az általa elfoglalt 383 m2 területre vonatkozó, az épület fennállásáig szóló – földhasználati jog van bejegyezve.
A nemzeti vagyonról szóló 2011. évi CXCVI. tv. 14.§ (2) bekezdése értelmében a helyi önkormányzat tulajdonában lévő ingatlan értékesítése esetén az államot minden más jogosultat megelőző elővásárlási jog illeti meg, a jogszabály az elővásárlási jog gyakorlására a jogosultnak a nemzeti vagyon értékesítésére irányuló szerződés részére történő megküldéstől számított 35 napos határidőt biztosít, amely jogvesztő.
A kulturális örökség védelméről szóló 2001. évi LXIV. törvény 86. § (1) bekezdésének a) pontja szerint a kulturális örökség védetté nyilvánított elemeire a Magyar Államot – a 37-40. §-ban szabályozott, itt nem releváns kivételével – elővásárlási jog illeti meg kiemelten védett műemlék ingatlan esetében, valamint az 1998. január 1-je előtt műemlék, műemlék jellegű, városképi jelentőségű kategóriában védettséget szerző védett műemlék ingatlanok esetében e törvény erejénél fogva; az 1998. január 1-jétől védettséget szerzett védett műemlék ingatlanok esetében akkor, ha ezt a védetté nyilvánító vagy a védettséget módosító rendelet kimondja, Amennyiben a műemlékekre több elővásárlási jog áll fenn, a Magyar Államot első helyen illeti meg az elővásárlási jog. A fenti törvény 86.§ (3) bekezdésének a) pontja szerint a Magyar Állam elővásárlási jogát ingatlanok esetében a kormányrendeletben kijelölt örökségvédelmi szerv gyakorolja. Ugyanezen szakasz (4) bekezdése szerint a 86.§ (1) a) pontja szerinti ingatlan tekintetében első helyen az államot elővásárlási jog illeti meg. Ennek megfelelően Vevő köteles az ajánlatot (adásvételi szerződést) a kulturális örökség védelméért felelős miniszterhez címezve, a Fejér Vármegyei Kormányhivatalnak megküldeni. Az elővásárlási jog gyakorlására a jogosultnak az adásvételi szerződés Fejér Vármegyei Kormányhivatal részére történő megküldésétől számított 30 napos határidőt biztosít a kulturális örökség védelmével kapcsolatos szabályokról szóló 68/2018. (IV. 9.) Korm. rendelet 86.§ d) pontja, amely az f) pont szerint jogvesztő.
A kulturális örökség védelméről szóló 2001. évi LXIV. törvény 44. § (1) bekezdésének a) pontja értelmében a szerinti kulturális örökség védelméért felelős miniszter jóváhagyása szükséges az olyan jogügylethez, melynek alapján a nemzeti vagyon körébe tartozó műemlék tulajdonjoga átruházásra kerül, mely jóváhagyás a 44.§ (2) bekezdés szerint a jogügylet érvényességi kelléke. A miniszter a jóváhagyást, hozzájáruló nyilatkozatot a kérelem beérkezésétől számított 30 napon belül adja meg a kulturális örökség védelmével kapcsolatos szabályokról szóló 68/2018. (IV. 9.) Korm. rendelet 85.§ szerint.
Az épületben 11 – részben alacsony komfortfokozatú – egykori önkormányzati bérlakás, valamint két tároló került külön ingatlanként (albetétként) bejegyzésre. A társasházzá alakítás módja a második világháborút követően kialakított, sok esetben átgondolatlan, logikátlan és szinte használhatatlan térszerkezetet és az az alapján létrejött lakásbérleti viszonyokat tükrözik.
A Székesfehérvár, Zichy liget 6. szám alatti épület társasház. Társasházi osztatlan közös tulajdonban van az épület bal és jobb oldala alatti két pince és az emeleti rész feletti teljes, 430 m2 alapterületű padlástér. Az épület állapota rossz, a homlokzat, a tetőszerkezet, a gépészet teljes felújításra szorul.
Az ingatlanokat kezelő Székesfehérvári Városfejlesztési Kft. az épület felmérése során az alábbi főbb megállapításokat tette:
A szándékolt felújítási folyamat megindítása elengedhetetlen, esetleges késlekedés statikai állékonysági veszélyeket fog eredményezni. A kizárólag tetőhéjazati felújítás nem ad biztonságos megoldást a tetőszerkezeti állékonysági kérdésekre. A tetőszerkezet megerősítése szükséges, annak kivitelezhetősége a tetőhéjazat levételekor előálló tehermentesítéskor lehetséges, így ezen munkák összevonása indokolt. A homlokzat balesetveszélyes, kilazult szerkezetek biztonságos rögzítése azonnali beavatkozást kíván. Az épület használatára mielőbb funkciót kell találni, mert a „lakatlanság” erősen rongálja az állagát.”
A szakvélemény előzetes egyeztetést követően megtekinthető a Székesfehérvári Városfejlesztési Közhasznú Nonprofit Kft. székhelyén.
Az eladásra kijelölt ingatlanok alaprajzi elrendezését a következő alaprajz szemlélteti:
FÖLDSZINT
EMELET:
- Az ingatlanok tulajdoni lapja, az épület alaprajza, illetőleg az érintett társasház társasházi alapító okirata a Székesfehérvári Városfejlesztési Kft-nél megtekinthető.
- Az érintett ingatlanokat magában foglaló társasház társasházkezelője (közös képviselője) nevét, elérhetőségét a Székesfehérvári Városfejlesztési Kft. kérés esetén rendelkezésre bocsátja.
- Az ingatlanok – a jelen pályázati kiírásban foglaltakon túl – per-, teher és igénymentesek.
- Az ingatlanok használatát, hasznosítását a vonatkozó jogszabályi előírások, a társasház szervezeti- és működési szabályzata illetőleg házirendje korlátozhatja.
- Az épület társasházi osztatlan közös tulajdonban álló részeit, az egyes ingatlanokhoz tartozó társasházi osztatlan közös eszmei tulajdoni hányadot a társasházi alapító okirat tartalmazza.
- Az ingatlanok megtekintett állapotban kerülnek értékesítésre. Az Önkormányzat nem garantálja, hogy a jelen pályázattal érintett, „lakás” megjelöléssel nyilvántartott ingatlanok jelen állapotukban lakhatásra alkalmasak. Az Önkormányzat rögzíti, hogy a jelen pályázati eljárásban érintett ingatlanok évek óta üresen, használaton kívül állnak, rendeltetésszerű használatukért,
- A pályázati eljárásban érintett ingatlanok
műszaki állapotáért, valamint
a lakásberendezések (így különösen, de nem kizárólagosan a főzőkészülékek, a fűtőberendezések, a melegvíz-előállító berendezések, a vízvételi lehetőségek és az egészségügyi berendezések így a wc, zuhanyzó, mosdó a hozzá tartozó szerelvényekkel, a csengők, kaputelefonok, az elektromos vezetékekhez tartozó kapcsolók és csatlakozóaljak, valamint elektromos fogyasztók, stb.) állagáért, működőképes állapotáért, továbbá
az ingatlanokat is magában foglaló épület központi berendezései (így különösen, de nem kizárólagosan a víz-, a csatorna- és a gázvezeték, a hozzá tartozó szerelvényekkel, ideértve a lakásban levő vezetékszakaszt is, az elektromos vezeték és érintésvédelmi rendszere, ideértve a lakásban lévő vezetékszakaszt is; a kaputelefon és felcsengető berendezés a vezetékhálózattal, stb.) állagáért és működőképes állapotáért,
az ingatlanokhoz kapcsolódó – mért vagy méretlen – közművezetékek állapotáért, a közművek használhatóságáért és a közműórák meglétéért
az Önkormányzat nem vállal felelősséget, e tekintetben a jog-, és kellékszavatossági igényeket kizárja.
- Az ingatlanok járószintje, illetőleg falazata időszakonként vagy állandó jelleggel vizes, nedves lehet. Ennek oka az épület alapszigetelésének hiányosságai, illetőleg teljes hiánya.
- A Zichy liget 6. társasház alapító okiratában a társasház tulajdonostársai számára elővásárlási jog nincs kikötve.
A pályázatokat egy példányban, zárt borítékban, „Pályázat a Székesfehérvár, Zichy liget 6. szám alatti ingatlanok megvásárlására” jeligével ellátva, az ingatlanokat kezelő Székesfehérvári Városfejlesztési Közhasznú Nonprofit Kft-hez (8000 Székesfehérvár, Irányi Dániel utca 4., udvari épület földszint, jogi osztály) kell személyesen benyújtani.
Figyelem! A pályázatok csak személyesen nyújthatók be!
Kapcsolattartók:
Ingatlanok megtekintése: Ruskó Péter 70/66-99-334 rusko.peter@proalbaregia.hu
Egyéb kérdések: Dr. Takács Dénes Bálint, telefon: 70/66-99-337 takacs.denes@proalbaregia.hu
Pályázatok beadási határideje: 2024. november 22. (péntek) 9:00 óra
A pályázat akkor minősül határidőre benyújtottnak, ha a pályázat ezen időpontig a fent megjelölt címre megérkezik. A határidőn túl érkezett pályázat érvénytelen.
Pályázatok bontásának időpontja, helyszíne: 2024. november 22. (péntek) 9:30 óra
Székesfehérvári Városfejlesztési Közhasznú Nonprofit Kft. 8000 Székesfehérvár, Irányi Dániel utca 4., udvari épület 1. emeleti tárgyaló. A pályázatok bontásán a pályázók – külön értesítés nélkül – vehetnek részt.
A pályáztatásra kerülő ingatlanok vételára az érvényes pályázatok közül a legmagasabb vételi ajánlattal egyezik meg azzal, hogy a vételár nem lehet kevesebb az ingatlanok megállapított együttes forgalmi értékénél. Amennyiben a legmagasabb vételárat több érvényes pályázat tartalmazza, úgy Bérbeadó a legmagasabb vételi ajánlatot tevők részére licittárgyalást tart. A licittárgyalás nyertese a legmagasabb vételi ajánlatot tevő pályázó, a vételár a nyertes pályázó által ajánlott összeg.
Az esetleges licittárgyalás időpontja, helyszíne: 2022. november 22. (péntek) A pályázatok bontását követően azonnal, Székesfehérvári Városfejlesztési Közhasznú Nonprofit Kft. Székesfehérvár, Irányi Dániel utca 4. udvari épület, földszint.
Pályázati feltételek és tájékoztató:
- A pályázaton részt vehet minden természetes személy, egyéni vállalkozó, a nemzeti vagyonról szóló 2011. évi CXCVI. törvény 3. § (1) bekezdés 1. pontjában meghatározott átlátható szervezetnek minősülő jogi személy.
- A pályázat érvényességének feltételei:
A pályázathoz a következő iratok együttes benyújtása szükséges. A pályázat, valamint a becsatolt mellékletek minden oldalát aláírással kell ellátni.
- 3. pontban leírt pályázati biztosíték bankszámlára határidőben történő befizetését igazoló bizonylat,
- kitöltött pályázati adatlap, melyen- egyértelműen megjelölésre kerül a vételárra tett ajánlat,
- nyilatkozni szükséges arról, hogy a pályázónak nincsen köztartozása,
- nyilatkozni szükséges arról, hogy a pályázó a pályázati kiírásban leírt valamennyi feltételt megértette, pályázati feltételeket elfogadja,
- nyilatkozni szükséges arról, hogy az ingatlant mind a valóságban, mind a térképen megismerte,
- jogi személy esetén csatolandó:
nyilatkozat, miszerint a pályázó a nemzeti vagyonról szóló 2011. évi CXCVI. törvény szerint átlátható szervezetnek minősül,
közjegyző által hitelesített aláírási címpéldány vagy ügyvéd által ellenjegyzett aláírás-minta másolata.
A hiányosan benyújtott pályázat érvénytelen!
Az Önkormányzat a pályázók részére a hiánypótlás lehetőségét nem biztosítja!
- A pályázó köteles a pályázni kívánt ingatlanok együttes bruttó forgalmi értéke (minimális eladási ára) 10%-ának megfelelő mértékű pályázati biztosíték megfizetésére, amelyet a Székesfehérvári Városfejlesztési Közhasznú Nonprofit Kft. Raiffeisen Bank Zrt. székesfehérvári fiókjánál vezetett 12023008-01131183-00100001 számú számlájára kell átutalni, bármely Raiffeisen Bankfiókban, készpénzben befizetni, vagy készpénz-átutalási megbízással (csekk) megfizetni. Pályázó pályázati csekket a Székesfehérvári Városfejlesztési Közhasznú Nonprofit-nél kaphat.
A nyertes pályázó által befizetett pályázati biztosíték a vételárba beszámításra kerül, a többi pályázó részére a pályázati biztosítékot a Városfejlesztési Kft. az eredményhirdetést követő 15 napon belül, kamatmentesen visszautalja. Amennyiben a szerződés megkötése a nyertes pályázónak felróható okból, vagy érdekkörében felmerült más okból hiúsul meg, a befizetett pályázati biztosíték az Önkormányzatot illeti meg. A pályázati biztosíték visszajár a pályázati felhívás Önkormányzat részéről történő visszavonása, a pályázó ajánlatának a pályázat beadási határidejének lejárta előtti visszavonása, valamint a pályázat érvénytelensége esetén is.
- A pályázati eljárás hivatalos nyelve a magyar.
- Bírálati szempont: Megajánlott vételár
Az ingatlanok eladási ára az érvényes pályázatok közül a legmagasabb vételi ajánlattal (legmagasabb megajánlott vételár) egyezik meg azzal, hogy a vételár nem lehet kevesebb az ingatlanok együttes forgalmi értékénél (a minimális eladási árnál). A pályázat nyertese az a pályázó, aki a legmagasabb ajánlatot tette a vételárra feltéve, ha a pályázati kiírásnak mindenben megfelelő a pályázata.
Amennyiben a legmagasabb vételi ajánlatot több érvényes pályázat azonosan tartalmazza, úgy az Önkormányzat a pályázat bontásán részt vevő legmagasabb érvényes vételi ajánlatot tevők részére licittárgyalást tart, a licittárgyaláson megajánlható minimális licitlépcső 10 ezer forint. A licittárgyalás nyertese a legmagasabb vételi ajánlatot tevő pályázó, az ingatlan vételára a nyertes pályázó által ajánlott összeg. A pályázatok bontását követő licittárgyaláson a legmagasabb érvényes vételi ajánlatot tevő pályázók – külön értesítés nélkül – vehetnek részt.
Amennyiben a legmagasabb vételi ajánlat az ingatlanok együttes forgalmi értékét (a minimális eladási árat) nem éri el, úgy a pályázati eljárás eredménytelennek minősül.
A pályázati eljárás eredményéről Székesfehérvár Megyei Jogú Város Önkormányzat Közgyűlése a pályázati határidő lejártát követő első ülésén dönt.
- Érvénytelen a pályázat, ha
- határidőn túl nyújtották be,
- olyan pályázó nyújtotta be, aki nem jogosult részt venni a pályázaton,
- a pályázat nem felel meg a pályázati kiírás tartalmi elemeinek, ideértve, ha a pályázati felhívásban megadott forgalmi értéknél (minimális eladási árnál) alacsonyabb összegű ajánlati árat tartalmaz,
- Az adásvételi szerződést az eladásról szóló döntés közlésétől számított 60 napon belül kell megkötni. Az adásvételi szerződés hatálybalépésének feltétele a(z) – nemzeti vagyonról szóló 20011. évi CXCVI. törvény 14.§ (2) bekezdése és a kulturális örökség védelméről szóló 2001. évi LXIV. törvény (Kövtv.) 86.§ (1) a) pontja szerinti - elővásárlási jogokkal kapcsolatos lemondó nyilatkozat megtétele, illetve a jogvesztő határidő letelte és a Kövtv. 44.§ (1) bekezdés a) pontja szerinti miniszteri jóváhagyás megadása. A vételárat a vevőnek a szerződés hatálybalépését követően 30 napon belül, egy összegben kell megfizetnie. A vételár megfizetésére részletfizetés vagy egyéb kedvezmény nem biztosítható. Az Önkormányzat fenntartja jogát, hogy az adásvételi szerződés megkötéséig a pályázati eljárást bármikor, indokolás nélkül eredménytelennek nyilvánítja. A pályázat kiírása nem jelent konkrét szerződéskötési ajánlatot. A pályázó a pályázat beadási határideje lejártáig benyújtott pályázatát bármikor, indokolás nélkül visszavonhatja.
- A későbbiek során semmilyen jogcímen nem élhet a vevő az Önkormányzattal szemben megtérítési, kártérítési, ármérséklési, vagy csere igénnyel, még jogalap nélküli gazdagodás vagy rejtett hiba jogcímén sem.
- Az ingatlanok megtekintése előzetes időpont egyeztetés mellett lehetséges.
Az ingatlanokat a Székesfehérvári Városfejlesztési Kft. munkatársa, Ruskó Péter mutatja meg.
Elérhetősége: 70/66-99-334 rusko.peter@praolbaregia.hu
Székesfehérvár, 2024. október 04.
Székesfehérvár Megyei Jogú Város Önkormányzata
nevében és megbízásából:
Székesfehérvári Városfejlesztési Közhasznú Nonprofit Kft.
Melléklet: Pályázati kiírás és pályázati adatlap