-
Február végéig lehet pályázni a programra
Idén is meghirdeti a Fejér Termék pályázatot a Fejér Vármegyei Önkormányzat. A Nagydíj címre, illetve a Minősített Fejér Termék jelölésre 2025. február 28-ig lehet benyújtani a pályázatokat. A díjakat a Vármegyenapon adják majd át.
2025.01.06. -
Használt autót Fehérvárról
Az egyik legnépszerűbb magyar használtautó-portál összegyűjtötte a 2024-es esztendő legjeit. ezekből kiderült, hogy a legtöbb autóhirdetést az idén - mintegy 36 ezret - Székesfehérváron adták fel.
2024.12.19. -
Kyndryl munkavállalói élmény
A Kyndryl a világ legnagyobb IT infrastruktúra-szolgáltatója Magyarországon elnyerte a Great Place To Work® minősítést™. A rangos elismerés kizárólag azon alapul, hogy a jelenlegi munkatársak mit mondanak a Kyndrylnél szerzett tapasztalataikról. A Great Place To Work® a munkahelyi kultúra, a munkavállalói élmény és a vezetői magatartás globális elismerése, amely bizonyítottan piacvezető bevételt, a munkavállalók megtartását és fokozott mértékű innovációt eredményez.
2024.12.16. -
Videoton évzáró
A Videoton vállalatcsoport idei nettó árbevétele 300 milliárd forint körül alakulhat - jelentette be a cégcsoport elnök-vezérigazgatója pénteki évzáró ünnepségükön. Széles Gábor elmondta, hogy árbevételük valamelyest csökkent az előző évhez képest. Legutóbb a 2009-es gazdasági válság évében volt némi csökkenés a korábbi üzleti év árbevételéhez képest - jegyezte meg.
2024.12.13.
Megháromszorozta adózás előtti eredményét a Cerbona
Enyhén csökkenő árbevétel mellett növekvő nyereséggel zárta a tavalyi évet a székesfehérvári székhelyű Cerbona Élelmiszeripari Zrt. A 2008-as 11,13 milliárd forintról tavaly 10,26 milliárd forintra csökkent a vállalat forgalma. A cég adózás előtti eredménye viszont a 2008-as 33,7 millióról közel 102 millió forintra ugrott 2009-ben. A Cerbona Zrt. a tavalyi kedvező eredményt elsősorban azzal indokolta, hogy árbevételének termékcsoportonkénti összetétele átalakult.
2010.03.10. 08:19 |
Enyhén csökkenő árbevétel mellett növekvő nyereséggel zárta a tavalyi évet a székesfehérvári székhelyű Cerbona Élelmiszeripari Zrt. A 2008-as 11,13 milliárd forintról tavaly 10,26 milliárd forintra csökkent a vállalat forgalma. A cég adózás előtti eredménye viszont a 2008-as 33,7 millióról közel 102 millió forintra ugrott 2009-ben. A Cerbona Zrt. a tavalyi kedvező eredményt elsősorban azzal indokolta, hogy árbevételének termékcsoportonkénti összetétele átalakult.
Jelentősen, 6 százalékponttal nőtt a magasabb hozzáadott értéket képviselő tészták és extrudátumok részaránya 2007 óta. Ezzel szemben a korábban a bevételek legnagyobb részét képviselő őrlemények a 2007-es 57 százalékról, 2009-re már 45 százalékra csökkentek a profilon belül. A kedvező eredményekben szerepet játszott a költségek racionalizálása, a cég általános költségeit 2008-hoz képest 259 millió forinttal, míg 2007-hez képest 386 millió forinttal faragta le. A Cerbona Élelmiszeripari Zrt. létszáma csökkent, míg 2008-ban átlagosan 414 főt foglalkoztatott, addig tavaly 380 főt. A dolgozói létszám 2009 decemberében tovább olvadt 300 főre, mivel a cég három tevékenységet önálló gazdálkodásba szervezett ki. A pénzügyi műveletek eredménye 2009-ben 405 millió forint volt míg 2008-ban 524 millió forintot tett ki, az eredmény főként a devizában fennálló hitelállomány kedvezőbb kamatainak köszönhetően javult 2008-hoz képest. A müzli és müzliszelet kategóriákban Magyarországon piacvezető Cerbona Zrt. az AC Nielsen piackutató cég szerint tavaly stabilan őrizte pozícióját, a piacon mindössze egy százalékponttal csökkent a részesedése 2008-hoz képest.