-
NAV ellenőrzések
A Nemzeti Adó- és Vámhivatal munkatársai a Velencei-tó térségében ellenőrzik a számla- és nyugtaadást továbbá fokozottan ellenőrzik a jövedéki kiskereskedőknél a jövedéki termékek eredetét. A szezonáliszöldség- és gyümölcsértékesítőknél illetve a fagylalt értékesítőknél ellenőrzik a nyugtaadást valamint az alkalmazottak bejelentését.
2024.06.27. -
Vállalkozásfejlesztési Program
Vállalkozásfejlesztési Programsorozat keretében nyáron is várja a vállalkozásokat tájékoztató előadásokra, információs napokra, vállalkozói klubokra, tanácsadásokra Fejér vármegye különböző településein a Fejér Megyei Kereskedelmi és Iparkamara.
2024.06.26. -
A siker titka
A siker titka - TDK Orientációs Délután címmel rendeztek programot hétfőn az Óbudai Egyetem Alba Regia Műszaki Karán. Itt került sor a Bejczy Antal Robotverseny díjátadó ünnepségére és az elkészített munkák bemutatására is. A díjátadót a TDK versenyzők és WordSkills helyezettek rövid élménybeszámolói követték.
2024.06.10. -
Oktatással segít a Kyndryl
A Fejér Vármegyei Szent György Egyetemi Oktató Kórház dolgozóinak számítógépes ismereteit fejlesztik a Kyndryl Informatikai Szolgáltatóközpontjának székesfehérvári munkatársai. Az ingyenes programban a Kyndryl szakemberei önkéntes munkában Excel képzést nyújtanak a kórház HR és gazdasági területein dolgozóknak.
2024.06.06.
Távhőszolgáltatási kisokost készített a SZÉPHŐ Zrt. - heteken belül megérkezik a távhős otthonokba
A távhőkisokos azért készült, hogy a szolgáltatást érintő legfontosabb ismereteket összegezze az elmúlt időszakban beérkezett, visszatérő fogyasztói kérdések alapján.
"Azt tapasztaltuk, hogy sok ismétlődő kérdés van, ezért gondoltuk úgy, hogy hasznos lehet egy útmutatót, egy távhő kisokost készíteni, amelyet az elkövetkező hetekben szeretnénk minden kedves ügyfelünknek eljuttatni. Ebben összefoglaltuk a válaszokat, igyekeztünk úgy fogalmazni, hogy ezek közérthetőek legyenek" - mondta el Szauter Ákos, a SZÉPHŐ Zrt. vezérigazgatója.
A fontosabb kérdések között van például, hogy hogyan lehet átalakításokat végezni a lakáson belül, milyen módon kell az ürítést, a töltést kezdeményezni, mi a teendő, ha csöpög a radiátor vagy zajos, illetve mi szükséges az ügyintézéshez, ha adásvétel történt. Számos válasz található benne továbbá a számlázással kapcsolatban is.
"Mi vagyunk az a közszolgáltató, amely jelentősen eltér akár a víz-, akár az áram-, akár a gázszolgáltatótól, mert nem esik egybe a szolgáltatási és a számlázási határunk, és ez időnként bonyodalmakat okoz. Nehezebb megérteni azt, hogy a belső rendszerre igazából nincsen ráhatásunk műszakilag. És ezeket is próbáltuk leírni, próbáltuk egyszerűen megfogalmazni" - emelte ki Szauter Ákos.
Szauter Ákos hozzátette, mindenki tájékozódjon a kiadványból igényének megfelelően, valamint lehetőség szerint tegye elérhető helyre, hiszen nem tudható előre, mikor lesz szükség egy gyors válaszra akár ügyfélszolgálati időn kívül. Azok számára, akik az elektronikus teret részesítik előnyben, akár az online kisokos, akár a kérdések mindegyike külön-külön is elérhető a szolgáltató honlapján.