-
XVIII. Fejér vármegyei Prima Díj
A Vállalkozók és Munkáltatók Országos Szövetségének Fejér Vármegyei Szervezete tizennyolcadik alkalommal adta át a Fejér Vármegyei Prima díjakat, az elismeréseket idén is olyan személyek, illetve intézmények vehették át, akik a saját területükön maradandót alkottak. A Prima díjat idén Prof Dr. Györök György egyetemi tanár, Janota Zoltán tizenkilencszeres Ironman, Dr. Szekeres Ferenc szájsebész szakorvos és Dr. Gruiz Andrea gyermekorvos vehette át. Az ünnepség keretében adták át az idei "Év Vállalkozója" díjakat is.
2024.11.22. -
Openhouse iroda nyílt
Pénteken délelőtt ünnepélyes keretek között nyitották meg az Openhouse Ingatlan hálózat székesfehérvári franchise partnerének új irodáját a Távirda utca 39. szám alatt. A cég, amely bérleményből költözött saját tulajdonú ingatlanba, az elmúlt években piacvezető lett a városban és sikeresnek mondhatja magát mind a hitel-, mind pedig az ingatlan üzletágban.
2024.11.22. -
Hackaton győztesek
24 csapat jelentkezett az ország számos pontjáról az idei Harman Hackathon ötlet- és prototípusfejlesztő versenyre, amelynek döntőjében nyolc középiskolai és nyolc egyetemi csapat mérkőzött meg 24 óra alatt. A legjobb, a közlekedésben résztvevők biztonságát növelő műszaki eszközöket a székesfehérvári egyetemisták alkotta KÁVÉ és a pécsi középiskolások alkotta SLEEP készítette.
2024.11.16. -
3. Harman Hackathon
24 órája van a csapatoknak, hogy környezetére reagáló közlekedésbiztonsági eszközt találjanak ki és készítsék el a működő modelljét - elindult a 3. Harman Hackathon döntője. A nyolc egyetemi és nyolc középiskolai csapat a Sóstói Stadionban lázas munkával tölti majd az előttünk álló éjszakát, hogy szombaton bemutathassa a működő modellt, illetve a termék portfólióját a zsűri előtt.
2024.11.15.
Ügyfélszolgálati időpontfoglalás interneten az állami adóhatóságnál
Az idei évtől a Nemzeti Adó- és Vámhivatalnál is lehetőség van arra, hogy adózók sorban állás nélkül, előre egyeztetett időpontban intézhessék egyes adóügyeiket. A NAV honlapján bármikor elérhető az internetes ügyfélszolgálati időpontfoglalást biztosító program. Az új szolgáltatás bevezetésével az állami adóhatóság kiemelt célja annak elősegítése, hogy az adózók ügyeinek intézése gyorsabb, kényelmesebb és egyszerűbb legyen.
2012.07.01. 18:36 |
Az idei évtől a Nemzeti Adó- és Vámhivatalnál is lehetőség van arra, hogy adózók sorban állás nélkül, előre egyeztetett időpontban intézhessék egyes adóügyeiket. A NAV honlapján bármikor elérhető az internetes ügyfélszolgálati időpontfoglalást biztosító program. Az új szolgáltatás bevezetésével az állami adóhatóság kiemelt célja annak elősegítése, hogy az adózók ügyeinek intézése gyorsabb, kényelmesebb és egyszerűbb legyen.
Az előzetes időpontfoglalásra adó- /együttes adóigazolás, illetőségigazolás, adókártya igénylés valamint ügyfélkapu nyitás esetében van lehetőség.
A választható ügytípusok tekintetében az adózó azt is eldöntheti, hogy – lakóhelyétől vagy székhelyétől függetlenül – melyik központi ügyfélszolgálaton szeretné ügyét intézni.
Időpont foglalására a NAV honlapján elérhető program segítségével van mód, mely az „ügyfélszolgálatok”, továbbá a „Kapcsolat”, illetőleg a „Szolgáltatások” menüpontból indítható. Az időpontfoglalásra nemcsak saját ügyben van mód, hanem meghatalmazottként, képviselőként eljárók is igénybe vehetik a szolgáltatást.
Időpontot legkorábban a foglalás napját követő második napra lehetséges előjegyezni, legfeljebb pedig két hétre előre. Az időpont foglalás során az ügyfélnek első lépésként ki kell választania, hogy mely ügyfélszolgálaton kívánja ügyét intézni, ezt követően kell megjelölnie az ügy típusát, majd a számára kedvező szabad ügyintézési időpontot. Ügytípusonként egy időpont választható.
Felhívjuk a figyelmet arra, hogy az adatvédelmi nyilatkozat elfogadása nélkül a NAV internetes időpont foglalási szolgáltatása nem vehető igénybe.
Az időpont foglalás adatairól elektronikus visszajelzés kérhető, a visszaigazolás nyomtatható, amennyiben az ügyfél a személyes adatok kitöltése során az e-mail címét megadja.
Az ügyfélszolgálaton történő megjelenés alkalmával az ügyintézés gyorsítása érdekében célszerű hivatkozni a foglalás során visszaigazolt egyedi azonosítóra, továbbá fontos, hogy adózó vigye magával a személyazonosságát igazoló okmányokat, és az ügyintézéshez szükséges kitöltött nyomtatványokat.