-
Február végéig lehet pályázni a programra
Idén is meghirdeti a Fejér Termék pályázatot a Fejér Vármegyei Önkormányzat. A Nagydíj címre, illetve a Minősített Fejér Termék jelölésre 2025. február 28-ig lehet benyújtani a pályázatokat. A díjakat a Vármegyenapon adják majd át.
2025.01.06. -
Használt autót Fehérvárról
Az egyik legnépszerűbb magyar használtautó-portál összegyűjtötte a 2024-es esztendő legjeit. ezekből kiderült, hogy a legtöbb autóhirdetést az idén - mintegy 36 ezret - Székesfehérváron adták fel.
2024.12.19. -
Kyndryl munkavállalói élmény
A Kyndryl a világ legnagyobb IT infrastruktúra-szolgáltatója Magyarországon elnyerte a Great Place To Work® minősítést™. A rangos elismerés kizárólag azon alapul, hogy a jelenlegi munkatársak mit mondanak a Kyndrylnél szerzett tapasztalataikról. A Great Place To Work® a munkahelyi kultúra, a munkavállalói élmény és a vezetői magatartás globális elismerése, amely bizonyítottan piacvezető bevételt, a munkavállalók megtartását és fokozott mértékű innovációt eredményez.
2024.12.16. -
Videoton évzáró
A Videoton vállalatcsoport idei nettó árbevétele 300 milliárd forint körül alakulhat - jelentette be a cégcsoport elnök-vezérigazgatója pénteki évzáró ünnepségükön. Széles Gábor elmondta, hogy árbevételük valamelyest csökkent az előző évhez képest. Legutóbb a 2009-es gazdasági válság évében volt némi csökkenés a korábbi üzleti év árbevételéhez képest - jegyezte meg.
2024.12.13.
Újabb vágányfelújítás kezdődött a Tárnok - Székesfehérvár vasútvonalon
Hétfőn megkezdődött Kápolnásnyék és Gárdony között a jobb és a bal oldali vágány átépítése a felújítás alatt álló Tárnok-Székesfehérvár vasúti fővonalon. Az építkezés a kapcsolódó aluljáró-építési, közműkiváltási és útépítési munkákkal együtt várhatóan 2010 végére fejeződik be. A Tárnok-Székesfehérvár fővonal megújítása 54 milliárd forintba kerül, és európai uniós támogatással valósul meg.
2009.08.25. 08:28 |
Hétfőn megkezdődött Kápolnásnyék és Gárdony között a jobb és a bal oldali vágány átépítése a felújítás alatt álló Tárnok-Székesfehérvár vasúti fővonalon. Az építkezés a kapcsolódó aluljáró-építési, közműkiváltási és útépítési munkákkal együtt várhatóan 2010 végére fejeződik be. A Tárnok-Székesfehérvár fővonal megújítása 54 milliárd forintba kerül, és európai uniós támogatással valósul meg.
A beruházás során 11,6 kilométer hosszban átépítik a két vágányt, a hozzájuk kapcsolódó felsővezetékkel és műtárgyakkal együtt. A jelenlegi 30 helyett 55 centiméter magas peronok lesznek, térkő burkolattal és új térvilágítással. A bal oldali vágány átépítése várhatóan szeptember 1-ig tart: addig a vonatok csak a jobb oldali vágányon közlekedhetnek; ezt követően kerül sor a másik oldalra. A munkálatok idején a vasúti fővonalon a vonatok módosított menetrendben közlekednek.
A beruházás során a tóparti és a Pusztaszabolcs felé vezető út körforgalmi csatlakoztatásával megépül egy új közúti aluljáró, a vasút és a közút alatt, Velence Budapest felőli végén. A területen megépül négy gyalogos vasúti aluljáró, melyek a vasúti szolgálattal rendelkező Velencén és Velencefürdőn lifttel, két helyszínen pedig rámpával egészülnek ki.
A Tárnok-Székesfehérvár fővonal megújítása 54 milliárd forintba kerül, és európai uniós támogatással valósul meg. A munkálatok 2009. áprilisában kezdődtek el: Gárdonyban már megújult több vágány és peron, s dolgoznak Martonvásáron, Kápolnásnyéken is.