-
XVIII. Fejér vármegyei Prima Díj
A Vállalkozók és Munkáltatók Országos Szövetségének Fejér Vármegyei Szervezete tizennyolcadik alkalommal adta át a Fejér Vármegyei Prima díjakat, az elismeréseket idén is olyan személyek, illetve intézmények vehették át, akik a saját területükön maradandót alkottak. A Prima díjat idén Prof Dr. Györök György egyetemi tanár, Janota Zoltán tizenkilencszeres Ironman, Dr. Szekeres Ferenc szájsebész szakorvos és Dr. Gruiz Andrea gyermekorvos vehette át. Az ünnepség keretében adták át az idei "Év Vállalkozója" díjakat is.
2024.11.22. -
Openhouse iroda nyílt
Pénteken délelőtt ünnepélyes keretek között nyitották meg az Openhouse Ingatlan hálózat székesfehérvári franchise partnerének új irodáját a Távirda utca 39. szám alatt. A cég, amely bérleményből költözött saját tulajdonú ingatlanba, az elmúlt években piacvezető lett a városban és sikeresnek mondhatja magát mind a hitel-, mind pedig az ingatlan üzletágban.
2024.11.22. -
Hackaton győztesek
24 csapat jelentkezett az ország számos pontjáról az idei Harman Hackathon ötlet- és prototípusfejlesztő versenyre, amelynek döntőjében nyolc középiskolai és nyolc egyetemi csapat mérkőzött meg 24 óra alatt. A legjobb, a közlekedésben résztvevők biztonságát növelő műszaki eszközöket a székesfehérvári egyetemisták alkotta KÁVÉ és a pécsi középiskolások alkotta SLEEP készítette.
2024.11.16. -
3. Harman Hackathon
24 órája van a csapatoknak, hogy környezetére reagáló közlekedésbiztonsági eszközt találjanak ki és készítsék el a működő modelljét - elindult a 3. Harman Hackathon döntője. A nyolc egyetemi és nyolc középiskolai csapat a Sóstói Stadionban lázas munkával tölti majd az előttünk álló éjszakát, hogy szombaton bemutathassa a működő modellt, illetve a termék portfólióját a zsűri előtt.
2024.11.15.
Újabb vágányfelújítás kezdődött a Tárnok - Székesfehérvár vasútvonalon
Hétfőn megkezdődött Kápolnásnyék és Gárdony között a jobb és a bal oldali vágány átépítése a felújítás alatt álló Tárnok-Székesfehérvár vasúti fővonalon. Az építkezés a kapcsolódó aluljáró-építési, közműkiváltási és útépítési munkákkal együtt várhatóan 2010 végére fejeződik be. A Tárnok-Székesfehérvár fővonal megújítása 54 milliárd forintba kerül, és európai uniós támogatással valósul meg.
2009.08.25. 08:28 |
Hétfőn megkezdődött Kápolnásnyék és Gárdony között a jobb és a bal oldali vágány átépítése a felújítás alatt álló Tárnok-Székesfehérvár vasúti fővonalon. Az építkezés a kapcsolódó aluljáró-építési, közműkiváltási és útépítési munkákkal együtt várhatóan 2010 végére fejeződik be. A Tárnok-Székesfehérvár fővonal megújítása 54 milliárd forintba kerül, és európai uniós támogatással valósul meg.
A beruházás során 11,6 kilométer hosszban átépítik a két vágányt, a hozzájuk kapcsolódó felsővezetékkel és műtárgyakkal együtt. A jelenlegi 30 helyett 55 centiméter magas peronok lesznek, térkő burkolattal és új térvilágítással. A bal oldali vágány átépítése várhatóan szeptember 1-ig tart: addig a vonatok csak a jobb oldali vágányon közlekedhetnek; ezt követően kerül sor a másik oldalra. A munkálatok idején a vasúti fővonalon a vonatok módosított menetrendben közlekednek.
A beruházás során a tóparti és a Pusztaszabolcs felé vezető út körforgalmi csatlakoztatásával megépül egy új közúti aluljáró, a vasút és a közút alatt, Velence Budapest felőli végén. A területen megépül négy gyalogos vasúti aluljáró, melyek a vasúti szolgálattal rendelkező Velencén és Velencefürdőn lifttel, két helyszínen pedig rámpával egészülnek ki.
A Tárnok-Székesfehérvár fővonal megújítása 54 milliárd forintba kerül, és európai uniós támogatással valósul meg. A munkálatok 2009. áprilisában kezdődtek el: Gárdonyban már megújult több vágány és peron, s dolgoznak Martonvásáron, Kápolnásnyéken is.